הסוד הכמוס של הוליווד נחשף: במאי הקולנוע ריאן ג'ונסון גילה בשיחה עם מגזין "וניטי פייר" כי אפל לא מרשה שדמויות שליליות בסרטים יחזיקו את מכשירי האייפון שהיא מייצרת. למה? כדי לא לפגוע בדימוי החיובי שלה כמובן.
1 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו עם האייפון הפרטי
ליאונרדו דיקפריו עם האייפון הפרטי
ליאונרדו יודע
(צילום: AP)
"אני לא יודע אם אני אמור להגיד את זה או לא", אמר ג'ונסון במהלך שיחה מצולמת על סרטו האחרון "רצח כתוב היטב", "אפל מרשה לך להשתמש באייפונים בסרטים, אבל - וזה מאוד חשוב אם אתם צופים בסרט עם תעלומה - לחבר'ה הרעים אסור להחזיק אייפונים מול המצלמה".
מדבריו של ג'ונסון עולה כי אם אתם צופים בסרט שבו לא ברור אם דמות כלשהי היא טובה או רעה, כדאי לכם לבדוק איזה סמארטפון היא מחזיקה ביד. "אוי לא, כל במאי שיש לו דמות רעה בסרט וזה אמור להיות סוד רוצה לרצוח אותי עכשיו", התלוצץ ג'ונסון, שביים את הסרטים "לופר", "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" ואחרים.
ההתעקשות של אפל לשמור על דימוי חיובי אינה מפתיעה, אבל באתר הטכנולוגיה Engadget הזכירו כי בסדרת הטלוויזיה "בית הקלפים", פרנק אנדרווד המרושע (בגילומו של קווין ספייסי) השתמש במגוון מוצרים של החברה. מצד שני, אי אפשר לצפות מהנשיא האמריקני להשתמש בטלפון של וואווי, נכון?