JioChat: הוואטסאפ של ההודים

JioChat היא אפליקציית צ'ט ושיחות וידיאו שנוצרה בהודו, עם 50 מיליון מנויים. היא מאפשרת שיחות וידיאו של עד חמישה משתתפים, שיחות קוליות וצ'ט חינם, כל עוד אתם משתמשים ב-WiFi. יצרתם חדר פגישה וירטואלי? הוא יישאר איתכם לשימוש חוזר. הצ'ט יכול להתבצע גם בקבוצה (עד 500 חברים) כולל משלוח תמונות, קבצים, קטעי וידיאו והודעות קוליות.
היישום מאפשר הצצה תרבותית להודו, תוך שימוש בסטוריז במגוון קטגוריות, בסטיקרים בעיצוב אמנים הודים, ועוד. הממשק ידידותי ודומה באופן חשוד לזה של וואטסאפ.

JioMeet: שיחות ועידה עד 100 משתתפים

עוד אפליקציה לשיחות וידיאו, לכל הפלטפורמות (כולל ווינדוס ומק), שצברה תאוצה בזכות הקורונה. ניתן לקיים בה שיחת ועידה של עד מאה משתתפים, למשך עד 24 שעות.
גם כאן תוכלו להשתתף בשיחות באמצעות לחיצה על לינק ההזמנה בלבד. אין צורך להוריד תוכנה - את השיחות ניתן לנהל גם באמצעות הדפדפן במחשב האישי (כרום או פיירפוקס), בווידיאו ובסאונד איכותיים. מספר השיחות בלתי מוגבל וניתן לתזמן אותן מראש ולהפיץ הזמנות למשתתפים. היישום תומך בשימוש בחמישה מכשירים שונים בו-זמנית, ותוכלו לעבור ביניהם בקלות גם במהלך הפגישה. יש אפילו "מצב נהיגה בטוחה" לשימוש במכונית.

gridnote: תבנית נוף רעיונותיך

מחשבות, רעיונות ומשימות: gridnote היא אפליקציה שתעזור לכם להעלות את כל אלה על הכתב בצורה מובנית ומסודרת כדי לארגן את כל המידע הזה, להפוך אותו ממחשבה למשימה ולסייע לכם להביא אותו לכדי ביצוע.
לכל אחד מדפי הפתקים שתפתחו תוכלו להזין כותרת ולתייג אותו על פי צבעים ונושאים. לדוגמה: ירוק לעבודה, אדום לאישי וכו'. לחיצה על כפתור הפלוס תפתח בפניכם מספר תבניות לבחירה שבהן תוכלו לארגן את המחשבות: מתבנית המכילה פתק אחד ועד לתשעה פתקים בתבנית אחת. בתחתית כל תבנית פתקים שתפתחו יופיעו התאריך, השעה והמקום בהם נוצרו. העבודה כאן לא מחייבת חיבור לאינטרנט ויכולה להיעשות באופליין.
את הפתקים תוכלו לשלוח לחברים או לייצא כתמונה, טקסט או קובץ PDF. הגרסה החינמית עשויה לספק. גרסת הפרו עולה 3.6 שקלים לחודש או 36 שקלים לשנה והיא מאפשרת סנכרון בין מכשירים, תבניות נוספות ועוד.

Zone Launcher: הקץ לדפדופים בין מסכי הבית

את הלאונצ'ר הזה לא תראו נוכח בדף הבית שלכם. הנראות שלו אמנם לא בולטת, אבל הוא מאפשר פתיחה של אפליקציות והפעלה של קיצורי דרך על פי סיווגים שתקבעו מראש, בנגיעה אחת ממושכת תוך כדי תנועה על המסך.
את האפליקציות תוכלו לסווג כאן על פי נושאים לפי בחירתכם כמו: רשתות חברתיות, מדיה, צילום וכו'. לכל קטגוריה צבע משלה. מעתה, לאחר שתעשו את עבודת העריכה הראשונית, תוכלו לגשת לכל אפליקציה בדרך הבאה: החזיקו את המכשיר ביד אחת (עם יכולת התאמה לימניים ושמאליים) הסיטו את הבוהן על גבי פס ההפעלה, והובילו אותה לקטגוריה או לאפליקציה שתרצו לפתוח.
הגרסה הבסיסית מוגבלת לעד 9 אפליקציות בכל קטגוריה. השקעה חד-פעמית של 5.4 שקלים תפתח בפניכם את גרסת הפרו הבלתי מוגבלת.

Pinnit‏: לא לשכוח דבר

היישום הזה פשוט מאוד להפעלה מצד אחד ויעיל ושימושי מהצד השני: הוא מאפשר ליצור פתקים ולהצמיד אותם לחלון ההודעות של האנדרואיד כדי שתוכלו לגשת אליהם בקלות.
ההפעלה פשוטה ביותר: פתחו את היישום, תנו כותרת לפתק שלכם, כתבו את הטקסט ולחצו על כפתור השמירה וההצמדה. בכל עת תוכלו להיכנס בלחיצה לכל פתק ולערוך או למחוק אותו. האפליקציה מאפשרת לבחור בין עיצוב בהיר לכהה.