שוב נכנסנו לסגר. הרכב נשאר בחניה והמפתח על השידה. חולי ההגה מביניכם שלא יכולים לשרוד בלי תחושה של יד על ההגה ורגל על הגז מוזמנים לצאת לדרך וירטואלית בעזרת אפליקציות משחקי הסימולטור. כל משחק והאווירה הגרפית והיעדים המיוחדים לו. היתרון שכאן אין צורך לתדלק ולהיכנס למוסך. גם אין מגבלת מהירות ואין הידבקות בתחבורה ציבורית - תוכלו לנהוג בכביש, בשטח ובכל מקום. גם על עבירות תנועה לא תקבלו כאן דו"ח, מהירות מופרזת היא אפילו יתרון. לפניכם 5 אפליקציות משחק המיועדות למתחילים ולמתקדמים כאחד.

מלכת השטח: "לנד קרוזר חמש יבשות"

אם כבר לנהוג בכאילו אז למה לא לפנטז שאתם יושבים על סיפונו של ג'יפ לנדקרוזר, ולא על כיסא משרדי מצ'וקמק בבית, ומפליגים על פני מדבריות ואין סוף מכשולים בדרך אל האושר. המשחק הזה, בטכנולוגיה של מציאות רבודה (AR), הושק לאחרונה על ידי טויוטה ישראל והוא הראשון שמקורו בשוק יבואני הרכב המקומי. כל שעליכם לעשות הוא לכוון את הסמארטפון אל עבר משטח מאוזן ורכב השטח והנוף הפראי יהפכו על פני המסך לחלק מהחלל שבו אתם נמצאים.
במהלך המשחק, הזמין בעברית או באנגלית, תוכלו להתמודד עם אתגרי שטח שונים כמו מכשולי מים, דיונות חול, בולדרים ותנאי מזג אוויר על פי בחירתכם. למשחק מספר שלבים, כדי לעבור משלב לשלב יהיה עליכם לאסוף לא פחות מ-7 מסמלי טויוטה הפזורים בשטח. בכל אחד מהשלבים תמצאו מפת דרך וחוויית נהיגה שונה: מאדמת מדבר יבשה וחולית דרך נהיגה באדמה קפואה מכוסה בקרח ועד לנהיגה באדמת טרשים הררית.
לרגל השקת המשחק, יוניון מוטורס תקיים פעילות גולשים תחרותית שבמסגרתה יתבקשו המשתתפים ליצור תמונות AR מעניינות ויצירתיות המשלבות את המציאות המדומה מתוך המשחק עם המציאות האמיתית ולהעלות לגלריה. המנצח/ת בתחרות תמונת המשחק היצירתית ביותר יזכה בלנד קרוזר לסוף שבוע, כולל טיול שטח מודרך ודלק.

נהיגת אקסטרים: Extreme Car Driving Simulator

אפליקציית מרוץ מכוניות עם יותר מ-100 מיליון הורדות, שנוצרה על-ידי צוות מרוצים אמיתי. כאן תוכלו לקבל את התחושה שאתם נוהגים בדבר האמיתי. במהלך המשחק יהיה עליכם לבצע פעלולי נהיגה ולהתחמק משוטרים. תוכלו לבחור להשתמש במערכות נהיגה מתקדמות שידאגו שתישארו יציבים ועל המסלול.
כמו כן, תמצאו כאן תצוגה של נסיעה אחורה, חיווי להחלפת ההילוכים וחיווי האצה כדי שתדעו בדיוק לאיזה מהירות אתם מגיעים לצורך היגוי מדויק של כלי הרכב. אם בכל זאת תאבדו שליטה, לפחות זה יהיה מלווה בתצוגה גרפית של הנזק לרכב עם אפקטים של התרסקות. האפליקציה כוללת מצבי נהיגה ביום ובלילה ומצבי נהיגת כביש או שטח.

בית ספר לנהיגה: School Driving 3D‏

מי שרוצה לנצל את הפנאי כדי לשפר את כישורי הנהיגה שלו יוכל לעשות זאת באמצעות הסימולטור הריאליסטי הזה ועל הדרך ללמוד גם את חוקי הדרך. לפני שתצאו לדרך הווירטואלית תוכלו לבחור בין מבחר כלי רכב פרטיים, משאיות ואפילו אוטובוסים. המשחק כולל יותר מ-40 רמות נהיגה בסביבות שונות. תוכלו לבחור בין תצוגה חיצונית שמראה את התקדמות כלי הרכב במבט חיצוני או מצב המציג את הנוף כפי שהוא משתקף ממושב הנהג. בשני המקרים תוכלו ליהנות מתצוגה של מד מהירות, חיווי הילוכים, תצוגה של דוושות הגז והברקס ואפילו אפשרות להדליק ולכבות את האורות.
בדרך יהיה עליכם להתמודד עם מקרים מיוחדים כמו ירידת הולך רגל לכביש, מחסום מסילת רכבת וכו'. המערכת תזכה אתכם בנקודות על נהיגה נכונה, מעבר באור ירוק, נתינת זכות קדימה וכו'.

רכב לפי הדימיון האישי: Ultimate Car Driving Simulator

אם אתם רואים את עצמכם מומחים לנהיגה תוכלו לבחור כאן מבין מבחר מכוניות וירטואליות, ממכוניות מרוץ ועד ג'יפונים, ולצאת למרוצים וירטואליים. האפליקציה שזכתה כבר ביותר מ-50 מיליון הורדות מאפשרת לכם לבחור את הדרך שבה תנהגו מבין מבחר עשיר של מפות: דרכים עירוניות, מדבריות ואפילו נהיגת שטח חסרת גבולות.
הגרפיקה המתקדמת, המלווה באפקטים קוליים שהוקלטו מכלי רכב אמיתיים כולל מכוניות מרוץ, תתן לכם את התחושה שאתם נוהגים בכלי רכב של ממש, על דרך אמיתית. היישום רב האפשרויות הזה מאפשר לכם לעצב את רכב החלומות שלכם כיד הדימיון הטובה תוך בחירה ממבחר האפשרויות. המשתתפים מוזמנים לעקוב אחר קהילת המשחקים בפייסבוק ובטוויטר ולקבל טיפים ועדכונים.

להיות נהג אוטובוס: Public Transport Simulator

הנה לכם תחבורה ציבורית מבלי להסתכן ולהידבק בקורונה: כאן תוכלו להתנסות באתגר המורכב של נהיגה באוטובוס תוך שמירה על בטיחות הנוסעים בנוסף לזו שלכם הנהגים. באוטובוס כמו באוטובוס, כל עצירה פתאומית מלווה בנפילה של הנוסעים. לאחר שתסיימו את משימות הנהיגה המאתגרות תוכלו לעבור למצבי משחק נוספים ולבחור מבין עשרות כלי רכב נוספים, בהם מונית, ואן ומכונית מרוץ.
האפליקציה שזכתה כבר ביותר מ-10 מיליון הורדות מאפשרת לחוות נהיגה ביום או בלילה בסביבה תלת-ממדית תוך בחירה מתצוגה בתוך ומחוץ לכלי הרכב. את ההישגים שלכם כנהגי תחבורה ציבורית תוכלו להשוות גם להישגים של נהגים אחרים.