החרב שוב מונפת מעל טיקטוק: שנתיים אחרי הקמפיין של טראמפ נגדה, בוושינגטון גוברים הקולות הקוראים להחרמת הרשת החברתית הסינית שרק הפכה מאז לפופולרית יותר. כל זה קורה בזמן שממשל ביידן מנהל משא ומתן שעשוי להוביל לפשרה עם החברה. האם המשתמשים האמריקאים צריכים לדאוג?
שוק ה-VR הופך ליותר צפוף: סוני הודיעה שקסדת המציאות המדומה שלה, פלייסטיישן VR2, תגיע למדפים ב-22 בפברואר ותעלה 550 דולר. אילו חידושים היא מביאה איתה והאם היא עשויה להפוך לאיום משמעותי על קווסט 2 של מטא ששולטת ב-90% מהשוק? מה ילבש האווטאר שלכם? בית הספר היוקרתי לעיצוב פרסונס ופלטפורמת רובלוקס הכריזו על קורס חדש שבמסגרתו ילמדו הסטודנטים כיצד לעצב בגדים דיגיטליים עבור המטאברס. נשמע לכם מוזר? כי לדור ה-Z זה נשמע ממש הגיוני.
1 צפייה בגלריה
טיקטוק
טיקטוק
החרב שוב מונפת מעל טיקטוק
(צילום: shutterstock)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים. נשמח לראות אתכם גם בקהילת ריפרש בפייסבוק.
ציטוט פודקאסט