One Zero, הבנק הדיגיטלי שהוקם על ידי פרופ' אמנון שעשוע והחל לפעול מוקדם יותר השנה, רוצה לעשות למערכת הבנקאית את מה שנטפליקס עשתה לענף הטלוויזיה. בבסיסו של המיזם עומדת ההנחה שהבינה המלאכותית הגיעה לרמה מספיק גבוהה כדי לאפשר לבנק ול-300 עובדיו לספק ללקוחות שירות מותאם אישית ואיכותי יותר ממה שמציעים כיום הבנקים המסורתיים, על מאות הסניפים ואלפי העובדים שלהם.
השבוע ב"ריפרש" אנחנו מארחים את אייל גפני, סמנכ"ל אסטרטגיה ומוצר ב-One Zero. שוחחנו עם אייל על הבינה המלאכותית של הבנק ועל סוג ההמלצות שהיא מסוגלת לתת ללקוחות, על הבחירה במודל כלכלי שמבוסס על דמי מנוי חודשיים בסכום קבוע, על קהל היעד של השירות וגם על השאיפה להתרחב לחו"ל. האזנה נעימה.
הפרקים הקודמים של ריפרש:
ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.