בינה מלאכותית נוכחת בחיינו יותר מתמיד, אבל מה אנחנו באמת יודעים עליה? זאת השאלה המרכזית שעומדת מאחורי "מהפכת ה-AI", פרויקט הבינה המלאכותית שפרסמנו בסוף השבוע האחרון. אילו התפתחויות בתחום הובילו ליצירת הפרויקט, מה חשוב שנדע על בינה מלאכותית והאם בקרוב היא תצא סוף סוף מהמסך אל העולם האמיתי?
טוויטר כבר לא תיראה אותו דבר: אילון מאסק השלים בשבוע שעבר את רכישת הרשת החברתית ומאז הוא כבר הספיק לפטר את המנכ"ל פרג אגרוול ובכירים נוספים, להפיץ פייק ניוז, לאיים על עובדים בפיטורים ולהכריז שיגבה כסף על הווי הכחול. אילו שינויים נוספים אנחנו צפויים לראות בפלטפורמה? ההתרסקות של מטא: ההשקעה המאסיבית במטאברס, לצד הירידה בהכנסות מפרסום, גורמות למשקיעים לאבד את האמון בחברה ובעומד בראשה. התוצאה: השווי של מטא נחתך והיא מתרחקת ממועדון "ענקיות הטכנולוגיה" המצומצם, שכולל את אפל, גוגל, מיקרוסופט ואמזון. האם צוקרברג בדרך לחשב מסלול מחדש?
1 צפייה בגלריה
רובוט ובן אדם
רובוט ובן אדם
אנחנו חייבים לדבר על בינה מלאכותית
(צילום: shutterstock)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים. נשמח לראות אתכם גם בקהילת ריפרש בפייסבוק.

ציטוט פודקאסט