ימים בהם הנחיות משרד הבריאות עדיין מטילות מגבלות רבות והחשש מנגיף הקורונה עדיין איתנו - בני הגיל השלישי לומדים כיצד להשתמש בכלים דיגיטליים ומקוונים כדי לשמור על קשר עם המשפחה, לצבור ידע וגם כדי לרכוש מוצרים אותם היו רגילים לקנות בחנויות הפיזיות.
שופרסל אונליין, אתר הקניות של ישראל, גאה לעזור לקהילת הגיל השלישי ולהשיק מדריך וידיאו עם הדמיה ויזואלית ברורה ומאירת עיניים על אופן ההרשמה, הבחירה וההזמנה באתר שופרסל אונליין, צעד אחרי צעד.
במדריך תכירו את אוראל צ'רכי, נציגת שירות של שופרסל אונליין, שתציג בפניכם את הדרך שלכם להזמנה אונליין יחד אם אדית קרמר, ממנהלות קהילת 'סבא וסבתא – הסיפור האמיתי' אשר שיתפה פעולה בהפקת המדריך. המדריך הוא חלק ממתחם 'הקליק הראשון שלי', של שופרסל ו-ynet, אשר שם לעצמו למטרה ללמד את קהילת הגיל השלישי על הממשקים הדיגיטליים והחשיבות שלהם בחיים בעידן הנוכחי.
רוצים ללמוד על ההזמנה בשופרסל אונליין, צעד אחר צעד? היכנסו למדריך>>
אין ספק שהזמנה אונליין של מזון, חומרי ניקוי, מוצרי בריאות, מוצרים לבית, פארם וקוסמטיקה ועוד - היא יתרון עצום עבור הגיל השלישי בימינו. המדריך השלם של שופרסל אונליין לוקח אתכם יד ביד לאורך כל הדרך - החל מהחיפוש בגוגל, דרך מילוי הפרטים בתהליך ההרשמה, בחירת המוצרים, מימוש קופונים מותאמים אישית ועד בחירת כתובת היעד ומועד המשלוח.
בנוסף, המדריך עונה לכל השאלות הבוערות:
- איך מסירים מוצר מהסל? (בקלות!)

- האם ניתן לשלם עם תו הזהב בשופרסל אונליין? (כמובן!)
- האם ניתן לשנות את ההזמנה ומועד המשלוח? (בוודאי!)
זה הזמן להכיר את המדריך שיהפוך אתכם למאסטרים אונליין באתר הקניות של ישראל - שופרסל אונליין.
פורסם לראשונה: 21:04, 17.08.20