שתף קטע נבחר

חדש לחורף: סוודר לרחפנים

היזמית, דניאל בסקין, יצרה תחילה את הפרויקט, שנקרא בפשטות "סוודר רחפנים", כבדיחה, אבל הבינה עד מהרה שיש לקישוט האופנתי גם ייעוד פרקטי עבור כמה מבעלי הרחפנים

לא רק לכם קר בחורף: אם אתם פוחדים שמא הרחפן שלכם יתקרר בימים החורפיים שפוקדים אותנו, אל חשש - יש פתרון. אמנית צעירה מסן פרנסיסקו הקימה מיזם שאמור לסייע לרחפנים להיות יותר יעילים ונגישים - ובו-זמנית חמימים הודות לסוודר מעוצב.

 

 (צילום: dronesweaters.com) (צילום: dronesweaters.com)
(צילום: dronesweaters.com)

 

היזמית, דניאל בסקין, יצרה תחילה את הפרויקט, שנקרא בפשטות "סוודר רחפנים", כבדיחה, אבל הבינה עד מהרה שיש לקישוט האופנתי גם ייעוד פרקטי עבור כמה מבעלי הרחפנים. "זה התחיל כבדיחה וכפריט אומנותי, אבל האמת היא שבעלי רחפנים באזורי אקלים קרים אמרו לי שלרחפנים שלהם יש בעיות עם חיי סוללה במהלך החורף", סיפרה בראיון לאתר The Verge. "חשבתי שאוכל גם להוסיף כיסים לסוודרים כדי שיוכלו לשאת אמצעי חימום ניידים או יהפכו את הסוודר לחשמלי כדי שישמור על הרחפן בטמפרטורה גבוהה יותר. זה שימושי, זה לא רק לנוי".

 

בסקין הוסיפה כי אביזר האופנה, שעולה 189 דולר, לא רק שומר על הרחפן מפני טמפרטורות נמוכות, אלא גם מסייע להתמודד עם המראה "הקר" של המכונות, שלעתים מרתיע אנשים. הסוודרים המעוצבים מגיעים בשלוש חתיכות שמותאמות לרחפן. את ההתאמה עושה בסקין בסטודיו שלה בסן פרנסיסקו, ובו היא מעצבת את פריט הלבוש במיוחד עבור הרחפן הייעודי. אפשר לבחור מבין שלל הדפסים וחומרים שונים כדי לתת לרחפן את השיק הרצוי.

 (צילום: dronesweaters.com) (צילום: dronesweaters.com)
(צילום: dronesweaters.com)

 (צילום: dronesweaters.com) (צילום: dronesweaters.com)
(צילום: dronesweaters.com)

  

"בעוד צמר הוא מאוד חם ואחד החומרים המבודדים ביותר, צריך לקחת בחשבון גם את מספר הפעמים שיידרש לכבס את הסוודר או אם הוא ישפיע על הרחפן עצמו", מוסבר באתר המכירות של הפרויקט. "שילוב טוב של צמר שקל לכבס וכותנה או אקרילן כנראה יהיה השילוב הטוב ביותר".

 

בסקין הודתה כי הרעיון לשים סוודר על רחפן אולי נראה מטופש, אבל בכל זאת מעודדת את בעלי הגאדג'ט לנתח את ביצועי הרחפן לפני שיקבלו החלטה בנושא. "זיכרו, סוודר לרחפן זה לא רק קישוט - עבור רחפנים רבים, מדובר בהכרח", נכתב באתר. "אז אל תתביישו לקנות לרחפן שלכם סוודר. עם הציוד הנכון שמותאם לקור, החורף יכול להיות תקופה מופלאה עבור הרחפן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: dronesweaters.com
לרחפן לא קר
צילום: dronesweaters.com
מומלצים