האפליקציה שמבטיחה "ראש שקט" לטסים לחו"ל
אפליקציית MedPay מציעה החזר כספי מהיר לכרטיס האשראי, איתור רופאים בחו"ל, התייעצות רפואית טלפונית ועוד
אפליקציה חדשה מגיעה לעולם ביטוחי הנסיעות לחו"ל - MedPay. מדובר בשיתוף פעולה בין חברת הביטוח מגדל לבין חברת IMA הישראלית, שתמחה במתן סיוע רפואי אישי לישראלים המטיילים בחו"ל ופיתחה את האפליקציה. במסגרת שיתוף הפעולה עומדים כיום מגוון האפשרויות והשירותים הדיגיטליים של MedPay לרשות מבוטחי מגדל בביטוח נסיעות לחו"ל.
בחברות אמרו כי באמצעות MedPay ניתן להגיש תביעה און-ליין ולצרף את מסמכי התביעה (חוות דעת רפואית, קבלות על תשלום וכדומה) בעקבות מקרה הביטוח בחו"ל. ההחזר הכספי, כך נכתב בהודעת החברות, מתקבל בתוך שעות ספורות לכרטיס האשראי עמו נמצא המבוטח בחו"ל. עוד אמרו בחברות כי גם במקרה של ילדים מתחת לגיל 18 ההחזר הכספי מועבר ישירות לכרטיס האשראי של ההורה, כך שהאפליקציה מתאימה גם למשפחות המטיילות בחו"ל.
במגדל וחברת IMA הדגישו כי ההחזר הכספי הוא ללא השתתפות עצמית, ללא טפסים וללא צורך באישור מראש דרך מוקד מענה כזה או אחר, כאשר כל תהליך ניהול ותשלום התביעות עומד בדרישות האבטחה הגבוהות והמחמירות ביותר.
בנוסף, נעשה ב-MedPay שימוש בעיקרון "חוכמת ההמונים". כך, המבוטח יכול לאתר באמצעות האפליקציה מגוון של שירותים רפואיים מומלצים וסמוכים למיקומו בחו"ל, בדומה להמלצות trip advisor או booking.com, לרבות אפשרות לנווט בקלות לרופא או למרפאה (חיבור ישיר ל-WAZE או ל-Google Maps). המבוטחים מתבקשים לדרג רופאים ומרפאות שהיו בהם (לפי דירוג כוכבים), כך שהמאגר שלMedPay נשאר רלוונטי ומתעדכן כל הזמן.
מבוטחי מגדל יכולים להוריד את אפליקציית MedPay בחינם לטלפון הנייד בחנויות אפל ואנדרואיד, והיא זמינה עבורם בכל שעות היממה מכל נקודה בעולם. אחרי רכישת פוליסת מגדל מסע עולמי מקבל המבוטח הודעה עם קוד אישי המאפשר לו להיכנס לאפליקציה בעת הצורך. ההודעה עם הקוד האישי נשלחת למבוטח במייל ו/או ב-SMS.
בעקבות השקת אפליקציית MedPay אומר אלי הרוש, מנהל ביטוחים קבוצתיים ונסיעות לחו"ל במגדל: "אנו גאים להעמיד לרשות מבוטחינו את השירות המתקדם, המהיר והידידותי ביותר בביטוח הנסיעות לחו"ל, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של MedPay". לדבריו, "טרם השקת השירות הדיגיטלי החדשני ערכה מגדל פיילוט מקיף בקרב לקוחות שרכשו בתקופה האחרונה פוליסת ביטוח נסיעות של החברה. חיברנו אותם לאפליקציית MedPay, בדקנו איך היא עובדת וכבר שילמנו עשרות תביעות דרכה. הפניות טופלו באופן מיידי ותוך שעות בודדות בוצע זיכוי כספי מלא בכרטיס האשראי של המבוטחים".
גיא כרמון, מנכ"ל ובעלי חברת IMA אשר פיתחה את האפליקציה, הוסיף: "האפליקציה מבוססת על הניסיון הרב שצברנו בסיוע לישראלים בחו"ל נזה 17 שנים. הודות לצוות החברה, הצלחנו להציג אפליקציה שנותנת פתרון מושלם ומלא למטיילים הנתקלים במצוקה רפואית בחו"ל וזקוקים לפתרון טכנולוגי מתקדם". עוד אמר כרמון כי "בימים האחרונים אנו נתקלים בתגובות נלהבות ממבוטחים וכעת אין כל ספק שהאפליקציה שלנו מציבה רף חדש ואף בשורה פורצת דרך בעולם ביטוחי נסיעות לחו"ל".