שתף קטע נבחר

גוגל מפות מציגה: ניווט לרוכבי אופניים

שירות הניווט הפופולרי של גוגל יציע מעכשיו גם בישראל מסלולים ייעודיים לרוכבי אופניים, וייקח בחשבון את תוואי השטח ואת השבילים המסומנים

גוגל מפות מתחדשת: שירות הניווט הפופולרי יציע מהיום (ב') גם אפשרות לניווט עבור רוכבי אופניים בישראל. עד כה, הגרסה המקומית של גוגל מפות הציעה לנווט ליעדים שונים באמצעות רכב פרטי, תחבורה ציבורית, הליכה או שירותי מוניות. כעת, אל שורת האפשרויות במסלול נוסף אייקון קטן של אופניים, עבור מי שבוחרים לרכוב אל היעד.

 

 

איך עושים את זה? מקלידים את נקודת המוצא והיעד, ולוחצים על אייקון האופניים. גוגל מפות תציע את המסלולים הרלוונטיים, ותיקח בחשבון גם את תוואי הדרך - עליות וירידות, ואת שבילי האופניים המסומנים. השירות יציע לרוכבים את המסלול המהיר, הבטוח והקצר ביותר, בהתחשב בכל הפרמטרים האלה.

 

גוגל מפות אופניים (צילום מסך)
גוגל מפות - עכשיו גם לרוכבי אופניים(צילום מסך)

 

שירות גוגל מפות השיק את מיפוי מסלולי האופניים כבר לפני ארבע שנים, ואילו היום הוא מגיע גם לישראל. בגוגל מספרים כי פעלו בשיתוף פעולה עם עיריות תל-אביב, ירושלים וראשון לציון, על מנת לשפר ולייעל את הפיצ'ר החדש, באמצעות עדכון על שטחי האופניים בתחומיהן. בכך מצטרפת ישראל לשורה של מדינות שבהן מסלולי רכיבה על אופניים כבר מוצעים במסגרת שירות הניווט הפופולרי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
גוגל מפות לרוכבי אופניים
צילום מסך
מומלצים