אפליקציית טיקטוק מגיעה גם למסך הגדול: שיתוף פעולה בין הרשת החברתית הצעירה לשיתוף סרטוני קצרצרים, לבין סמסונג - יביא את התכנים של טיקטוק אל הטלוויזיות החכמות של היצרנית הקוריאנית, במסגרת יישומון ייעודי. בעתיד, האפליקציה של טיקטוק לטלוויזיות חכמות תותקן מראש על דגמים חדשים של סמסונג.
2 צפייה בגלריה
טיקטוק בטלוויזיה
טיקטוק בטלוויזיה
בקרוב על המסך הגדול
(עיבוד תמונה. צילום: shutterstock)
כבר השבוע, משתמשי הטלוויזיות החכמות של סמסונג באירופה, בדגמים משנת 2018 ומעלה, יוכלו להוריד את אפליקציית טיקטוק החדשה מחנות האפליקציות של סמסונג. ההשקה תתחיל בבריטניה, ומשם תמשיך עבור מדינות נוספות ביבשת.
מבחינת תכנים, האפליקציה תתמקד בפיד ה-For You, הכולל סרטונים פופולריים במיוחד, ותציע גם באנר שמאפשר מעקב אחר יוצרים רלוונטיים ספציפיים לבחירת המשתמשים. בנוסף, סמסונג וטיקטוק הודיעו כי האפליקציה הטלוויזיונית תתמקד בתכנים ידידותיים לכל המשפחה, כך שסביר להניח שנעשה ניטור מסוים של תוכן עבורה.

עוד על טיקטוק:

מאחורי המהלך הזה עומדת אסטרטגיית התרחבות ברורה: רק באחרונה הודיעה טיקטוק כי היא בוחנת את האפשרות להאריך את משך הסרטונים המשותפים בפלטפורמה, מ-60 שניות לשלוש דקות. באופן הזה, טיקטוק מקווה להתחרות גם בפלטפורמות שמציעות תכני וידאו ארוכים יותר, דוגמת יוטיוב.
2 צפייה בגלריה
היוצרים הישראלים הכי פופולריים בטיקטוק
היוצרים הישראלים הכי פופולריים בטיקטוק
היוצרים הישראלים הכי פופולריים בטיקטוק
בנוסף, המהלך משקף משהו על השינוי בצריכת תכנים במהלך משבר הקורונה העולמי. ילדים ובני-נוער, המהווים את פלח האוכלוסיה המרכזי בטיקטוק, נאלצו בשנה החולפת להישאר בבית ועברו לצריכה מוגברת של תכנים על מסכי טלוויזיה. הכניסה של טיקטוק למרחב הזה והימצאות גם על מסכים גדולים, מביאה לידי ביטוי את השינוי הזה, ואת הצורך של הרשת החברתית לאפשר צריכת תכנים ממכשירים שונים.
בשבוע שעבר השיקה טיקטוק באופן רשמי את הפעילות המסחרית שלה בישראל. בתחילת 2020 הוקמה לראשונה נציגות מקומית של החברה, והיא מונה כבר כמה עשרות עובדים. לטיקטוק יש כבר כ-800 מיליון משתמשים ברחבי העולם.