שיא עולמי בטעינת סוללה לטלפון? שיאומי חשפה היום (ב') מטען בטכנולוגיית HyperCharge בהספק 200 וואט, והיא מדגימה טעינה מלאה של סוללה בתוך שמונה דקות בלבד. היצרנית הסינית הציגה גם מטען אלחוטי בהספק 120 וואט שטוען סוללה בתוך 15 דקות. מדובר בהדגמת יכולת בלבד בשלב זה, אבל השימושים שלה יכולים להיות מרחיקי לכת, ממכשירי חשמל ביתיים ועד מטוסים חשמליים ותחבורה אוטונומית.

עוד כתבות על שיאומי:

2 צפייה בגלריה
הטענה מהירה שיאומי
הטענה מהירה שיאומי
מתוך הסרטון שהפיצה שיאומי
(צילום מסך)
מרבית המטענים הישנים של הטלפונים שלכם עובדים בהספק של 2 וואט, אפילו פחות. הדור הנוכחי של מרבית יצרני הסמארטפונים מסתפק בטעינה של 18 וואט, לעיתים 30 וואט. אבל מספר יצרניות סיניות הכריזו על מרוץ להאצת הטענת הסוללות, ששיאומי היא אחת המובילות בו. באוקטובר האחרון היא הציגה טעינה אלחוטית מהירה בהספק 80 וואט במשך 19 דקות. עכשיו גדלו הספקי ההטענה ל-120 וואט ו-200 וואט. הספק עצום כזה מסוגל להטעין סוללה במהירות רבה, אם היא מותאמת כמובן לקלוט את האנרגיה המתפרצת.
שיאומי בחרה בפרסום בטוויטר כדי להפיץ את הבשורה לעולם. בסרטון נראה טלפון מדגם Mi 11 Pro בעל סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר שעה שהותאם לטכנולוגיית הטעינה המשופרת, והסוללה הריקה שלו נטענה למצב מלא בתוך שמונה דקות. המטען האלחוטי עשה את אותה עבודה ב-15 דקות. שיאומי לא הרחיבה בפרטים על הטכנולוגיה החדשה, על אורך חיי הסוללה בתנאים מפרכים אלה, ולהשפעה של טעינה בהספק גבוה על בני האדם שבסביבה.
2 צפייה בגלריה
הטענה מהירה שיאומי
הטענה מהירה שיאומי
שיאומי מציגה את טכנולוגיית HyperCharge
(צילום מסך)