האבולוציה של הציוץ: הרשת החברתית טוויטר מאפשרת כעת לחלק מהמשתמשים לפרסם ציוצי אודיו בקולם, "כי לפעמים 280 תווים (פוסטים בטוויטר מוגבלים לכמות זו - י.מ) אינם מספיקים". הפיצ'ר החדש מוגבל למערכת ההפעלה iOS של אפל בלבד, ולא ברור אם ומתי הוא יגיע לאנדרואיד.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית טוויטר
אפליקציית טוויטר
אפליקציית טוויטר
(צילום: shutterstock)
על מנת לפרסם ציוץ קולי יש לפתוח את כתבן הפוסטים וללחוץ על האייקון החדש בצורת גלי קול. האייקון הזה עוד לא מופיע אצלכם? אל דאגה, אם אתם משתמשים באייפון העדכון אמור להגיע אליכם בשבועות הקרובים. הציוצים הקוליים מוגבלים ל-140 שניות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לעצור: אם עברתם את המכסה הזאת, טוויטר פשוט תחלק את קטע האודיו שלכם לכמה ציוצים בשרשור אחד.
הציוצים הקוליים ייראו מאוד דומים לקבצי וידאו ויופיע עליהם אייקון של Play. בזמן ההאזנה תתנוסס ברקע תמונת הפרופיל שלכם. שימו לב: תמונת הפרופיל שלכם בזמן פרסום הציוץ תישאר שם לתמיד, גם כאשר תחליפו לתמונה חדשה. ועוד משהו: אי אפשר לפרסם ציוצים קוליים בתגובות או בציוצים מחדש.
"בטקסט, ישנם הרבה דברים שיכולים לא להיאמר או להישאר לא ברורים, אז אנחנו מקווים שהציוצים הקוליים ייצרו חוויה אנושית יותר עבור מאזינים ומספרי סיפורים", אומרים בטוויטר. כעת נותר לראות האם מדובר בתחילתו של עידן חדש והרבה יותר רועש ברשת החברתית, או בגימיק שיישכח במהרה.