גם טלגרם מצטרפת לשוק שיחות הווידאו: אפליקציית המסרים מציינת שבע שנות קיום באמצעות עדכון חדש שמביא את אחד הפיצ'רים הכי מבוקשים לפלטפורמה שלה - שיחות וידאו. העדכון החדש זמין עבור אנדרואיד ו-iOS כבר עכשיו, והוא עונה על הצורך הכי משמעותי של משתמשים בעידן הקורונה - היכולת לנהל שיחה פנים-אל-פנים, בתיווך המסך, בלחיצת כפתור ובלי תקלות.
2 צפייה בגלריה
שיחות וידאו גם בטלגרם
שיחות וידאו גם בטלגרם
שיחות וידאו גם בטלגרם
(צילום מסך)
נכון, עוד לא מדובר בשיחות וידאו קבוצתיות - מהסוג שכבר קיים בוואטסאפ עם עד ארבעה משתתפים, או עם מספר רב של משתתפים בפלטפורמות כמו זום ומיקרוסופט טימז, אבל גם הפיצ'ר הזה צפוי להגיע לשירות המסרים של טלגרם עד סוף השנה. בינתיים, תוכלו לעבור משיחת וידאו לשיחה קולית תוך כדי שהשיחה מתנהלת, וגם להנות מתכונת ה"תמונה בתוך תמונה", שמאפשרת לכם להמשיך לשמור על קשר עין בזמן שאתם בודקים הודעות בשיחות הצ'אט האחרות.
בטלגרם מבהירים כי כל שיחות הווידאו מוגנות באמצעות הצפנת קצה-אל-קצה, וכדי להבטיח שהקישור מאובטח יש להשוות קוד בן ארבעה אימוג'ים שיופיע על המסך שלכם ושל בן שיחתכם. בנוסף, מבהירים בעדכון כי פיצ'ר שיחות הווידאו צפוי ליהנות משכלולים נוספים בחודשים הקרובים, ואם אנחנו מכירים את טלגרם - יש למה לצפות.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית טלגרם
אפליקציית טלגרם
עוד חידושים. אפליקציית טלגרם
(צילום: shutterstock)
איך עושים את זה? נכנסים לחלון הצ'אט של האדם שאיתו אתם רוצים להתחיל שיחת וידאו. בתפריט שמסומן בשלוש נקודות בוחרים באפשרות של "שיחה". מכאן השיחה מחייגת, ובתחתית המסך תוכלו לעבור מאודיו בלבד לווידאו. אפשר גם ללחוץ על עמוד הפרופיל של הנמען ומשם לבחור בלחצן השפופרת כדי להתחיל שיחה. בזמן שהשיחה מתנהלת תוכלו לראות את ארבעת האימוג'ים בחלקו העליון של המסך ולוודא שהיא מוצפנת כהלכה.