כמעט שנה אחרי שהוכרז, העיצוב החדש לרשת החברתית הפופולרית בעולם מגיע גם למשתמשים בישראל: פייסבוק החלה להציג את גרסת הדסקטופ של העיצוב החדש בישראל ובעברית, אך לא באופן גורף. חלק מהמשתמשים רואים את השינוי העיצובי בכלל אזורי האתר, אחרים רואים אותו רק בפיד, או בדפים ובפרופילים אישיים. החידוש בגרסת האפליקציה שוחרר כבר לפני מספר חודשים.
השינויים הבולטים ביותר בעיצוב החדש כוללים את החלפת הבר העליון הכחול בבר לבן, וכן מרכוז עמוד הפרופיל האישי והתמונה. "המראה נקי ופשוט יותר, שמנו את הקהילות במרכז וזה נראה אחרת לגמרי", אמר צוקרברג בעת ההכרזה על העיצוב המחודש בשנה שעברה, "אפילו הורדנו את הרקע הכחול". עוד לא ברור מתי כלל המשתמשים בישראל יראו את העיצוב, וכמו כל פיצ'ר חדש גם הוא משתחרר בהדרגה.
העיצוב המחודש מצטרף לשורה של מאמצי מיתוג של הרשת החברתית, שסובלת בשנתיים האחרונות מביקורת ציבורית נרחבת. במהלך השנה האחרונה נוסף לשירותים הנמצאים בבעלות פייסבוק - וואטסאפ ואינסטגרם, הכיתוב "מבית פייסבוק". ייתכן שהתוספת הזו משרתת קצת יותר מחיזוק המותג כולו - ונועדה להקשות עוד יותר על האפשרות של פירוק חברת הענק, בהתאם לקולות ההולכים וגוברים הטוענים שפייסבוק מחזיקה ביותר מדי כוח.
בנובמבר האחרון הושק גם הלוגו החדש והשנוי במחלוקת, שנועד לבדל בין הרשת החברתית לבין החברה האם, מאחר ושתיהן קרויות פייסבוק. הלוגו המחודש זכה ללעג על היותו מיושן ומרובע מדי, בין היתר מפי מנכ"ל ומייסד הרשת החברתית טוויטר, ג'ק דורסי, שצייץ בארסיות למראה הלוגו.