אחרי שהתמכרנו לוואטסאפ (ביחד עם עוד שני מיליארד משתמשים ברחבי העולם), איך בדיוק אנחנו אמורים לתקשר אחד עם השני כאשר היא לא זמינה? נכון, זה לא כל כך נעים לראות את וואטסאפ סגורה, אבל הקריסה של אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם היא הרווח של המתחרות שלה וגם שלכם, כי יש שירותי מסרים נהדרים שגם להם מגיעה הזדמנות.

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

2 צפייה בגלריה
טלגרם וסיגנל
טלגרם וסיגנל
יש אלטרנטיבה. טלגרם וסיגנל
(צילום: Shutterstock)

טלגרם

טלגרם שנוסדה בשנת 2013 על ידי פאבל דורוב היא המתחרה המשמעותית ביותר של וואטסאפ, אבל עם 700 מיליון משתמשים עולמיים, היא עדיין נמצאת הרבה מאחוריה. זה לא הופך אותה לפחות טובה: לטלגרם יש רשימת פיצ'רים ארוכה שמארק צוקרברג ושות' יכולים רק לקנא בהם - היא מאפשרת לערוך ולתזמן הודעות, לפתוח קבוצות בהשתתפות 200 אלף איש, ליצור תיקיות, להאזין לקבצי מוזיקה, להירשם לערוצים בנושאים שונים ועוד ועוד. אחד הפיצ'רים האהובים עלינו הוא Saved Messages - מעין צ'ט פרטי עם עצמכם שבו אתם יכולים לשלוח לעצמכם הודעות, תזכורות וקבצים ללא הגבלה.

סיגנל

סיגנל היא פחות פופולרית מטלגרם, אבל נהנית מתדמית בטוחה יותר ובצדק: היא שמה את נושא הפרטיות בראש מעייניה, ולמרות שבאופן עקרוני פרוטוקול ההצפנה שלה זהה לזה של וואטסאפ, כאן לא אוספים מידע על המשתמשים. ככה פשוט. בין הפיצ'רים שאתם בטח תאהבו: אימות זהות הנמענים, הודעות שמשמידות את עצמן, נעילת מסך להסתרת התכנים וכלי לטשטוש פנים מתמונות. בטח תשמחו לשמוע שסיגנל כתובה בקוד פתוח, מה שאומר שגם אם תתגלה בה חולשת אבטחה, סביר להניח שהיא תתגלה במהירות על-ידי חוקרים חיצוניים. לחצו כאן כדי להוריד את סיגנל לאנדרואיד לחצו כאן כדי להוריד את סיגנל ל-iOS

SMS

מה עושים כשיש הפסקת חשמל? מדליקים נרות. אם אתם שואלים אותנו, תקלת הענק של פייסבוק היא הזדמנות טובה להיזכר איך תקשרנו איש עם רעהו לפני שוואטסאפ ודומותיה השתלטו לנו על החיים. אז גשו לאפליקציית ההודעות בטלפון שלכם, קחו לכם כמה דקות כדי לעכל את כמות הודעות הספאם ממועדוני הלקוחות שנרשמתם אליהם אי שם בשנת 2007, והיזכרו עד כמה פשוט היה העולם לא כל כך מזמן.
2 צפייה בגלריה
הודעת SMS
הודעת SMS
חזרה ל-SMS
(צילום: shutterstock)
פורסם לראשונה: 22:53, 04.10.21