חודש שלם לפני ההשקה: בימים האחרונים התפרסמו ברחבי הרשת תמונות וסרטונים המציגים את קסדת המציאות המדומה החדשה של מטא במלוא הדרה, אחרי שעל פי הדיווחים "נשכחה בטעות" בחדר מלון. מטא כמובן, טרם הגיבה ל"הדלפה".
3 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג חובש את פרויקט קמבריה
מארק צוקרברג חובש את פרויקט קמבריה
מארק צוקרברג חובש את פרויקט קמבריה
(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

את התמונות והסרטונים המציגים לראווה את קסדת המציאות המדומה החדשה של מטא זכינו לראות לראשונה במסגרת פוסט פייסבוק שהעלה אדם בשם רמירו קארדנאס, שכאמור טען כי מצא את הקסדה המדוברת בתוך חדר מלון. בסרטון ניתן לראות בבירור את הקופסה החדשה של הקסדה לצד הקסדה עצמה ובקרי השליטה שלה, כשהעיצוב שלה מזכיר מאוד את אחד הפרויקטים המדוברים ביותר של מטא מהשנים האחרונות - קסדת מציאות מדומה שזכתה עד כה לשם "Project Cambria". עוד נחשף בסרטון מה שככל הנראה יהיה השם הרשמי של הקסדה החדשה והוא "Meta Quest Pro".
3 צפייה בגלריה
פרויקט קמבריה נחשף
פרויקט קמבריה נחשף
"שכחו אותי במלון"
(צילום: Ramiro Cardenas)
הקסדה החדשה של מטא צפויה כאמור להיחשף באופן רשמי רק בעוד כחודש, זאת לאחר שמנכ"ל מטא מארק צוקרברג אישר כי אירוע החשיפה הרשמי שלה יתקיים ב-11 באוקטובר. לצד הקסדה החדשה מתכנן צוקרברג לחשוף עוד מספר עדכונים ופיתוחים חדשים בתחום המציאות המדומה והמעורבת עליהם עומלת מטא בשנים האחרונות.
3 צפייה בגלריה
משקפי קמבריה
משקפי קמבריה
פרויקט קמבריה
(צילום מתוך סרטון הטיזר הרשמי של הקסדה)
בהמשך לשלל הדיווחים שצפו ברשת בשנים האחרונות אודות הפרויקט, מטא קווסט פרו תהיה ככל הנראה ההמשך הישיר של קסדת המציאות המדומה הנוכחית של מטא, מטא קווסט 2, כשהיא צפויה להציע מפרט משופר ומעודכן הכולל זוג מסכים ברזולוציה גבוהה, עיצוב חדשני ונוח יותר ללבישה, יכולות מעקב אישונים והבעות פנים וחיי סוללה ארוכים יותר. המחיר של הקסדה הודלף גם הוא - 799 דולר.
ראוי לציין שמקרים שבהם מוצרים חדשים של ענקיות הטכנולוגיה "נשכחים בטעות" במקומות שונים אינם מחזה נדיר במיוחד. בשנת 2010, למשל, נשכח לכאורה בבר אב-טיפוס של האייפון 4. בחודש מאי האחרון הועלו לאיביי למכירה דגמי פיקסל 7 - מי שעתיד להיות בקרוב מכשיר הדגל החדש של גוגל שצפוי להיחשף רשמית במהלך חודש אוקטובר, זאת לצד אב-טיפוס ראשוני של השעון החכם של החברה שנשכח גם הוא בשוגג במסעדה.