סנטינל וואן, מחברות הסייבר הצומחות ביותר בעולם, פותחת מרכז חדשנות בישראל. במרכז החברה תפתח פתרונות המשלבים בינה מלאכותית, דאטה וטכנולוגיות ענן, במטרה לייצר פלטפורמה אוטונומית לחלוטין.
1 צפייה בגלריה
תומר ויינגרטן מנכ"ל ומייסד סנטינל וואן
תומר ויינגרטן מנכ"ל ומייסד סנטינל וואן
תומר וינגרטן מנכ"ל ומייסד סנטינל וואן
(צילום: באדיבות סנטינל וואן)
מנכ"ל החברה תומר וינגרטן: "האתגר הבוער של בינה מלאכותית מאובטחת, מהסוגיות החשובות בדורנו, הוא גולת הכותרת של המהלך". בשיחה עם ynet במסגרת ראיון בלעדי שיפורסם בשבוע הבא, הסביר וינגרטן שפיתוחי ה-AI האחרונים יצרו משבר שכן חברות רבות לא משלבות אבטחה והגנה כבר משלבי הפיתוח הראשונים (secure by design).
מרכז החדשנות החדש ימוקם במשרדי החברה בשרונה, בתל אביב. התוכניות להקמתו כוללות הרחבה משמעותית של הצוות הישראלי. על פי מה שנאמר לנו בחברה מתכננים לגייס כ-100 עובדים חדשים למרכז החדש. באופן אירוני מעט, זה בדיוק היקף העובדים שהחברה פיטרה בשנה שעברה לאחר ההאטה בשוק. עם זאת וינגרטן סיפר לנו שהחברה גייסה במהלך השנה החולפת והנוכחית כ-700 עובדים בכל העולם.
סנטינל וואן מפתחת פתרונות סייבר על בסיס בינה מלאכותית. "הפתרונות העתידיים יוכלו לחשוב לבד, וכך יהוו מכפיל כוח לצוותים האנושיים ויאפשרו להם לנהל סביבות שהופכות מורכבות יותר ויותר", אומר ריק סמית', סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה.