תקלת חיבור לא שגרתית פקדה את ווייז בשעה האחרונה, באחת משעות העומס המרכזיות של השבוע. התקלה מנעה ממשתמשים להתחבר לשירות, כשלא היה ניתן לראות את המסלול ואת זמן ההגעה ליעד. כעבור כשעה נמסר מווייז כי התקלה תוקנה.
עוד כתבות שיעניינו אתכם:
דיווחים ראשונים אודות התקלה התקבלו סמוך לשעה 15:50. משתמשים דיווחו כי אין אפשרות להתחבר לשירות כלל או לראות מהו צפי ההגעה ליעד שהוזן. נציין שזוהי לא הפעם הראשונה שהאפליקציה מתמודדת עם תקלות לא ברורות: בקיץ 2021 דיווחו משתמשים על תקלה משונה בשירות שבמסגרתה שפת הדיבור של הוראות הניווט שונתה תוך כדי נסיעה מעברית לאנגלית ובחזרה.
ווייז, אחד משירותי הניווט הפופולריים בעולם, הוקם בישראל בשנת 2006 ובשנת 2013 נמכר לגוגל תמורת כמיליארד דולר. בסוף 2019 דווח כי לאפליקציה יש 130 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, אולם מגפת הקורונה גרמה לצמצום משמעותי בשימוש בשירות ובמהלכה הודיעה החברה על פיטורים של כ-5% מהעובדים. בנובמבר 2020 פרש מנכ"ל החברה נועם ברדין וכעבור כחצי שנה מונתה לו מחליפה: נהא פאריק, שהייתה נשיאת Hotwire.
פורסם לראשונה: 16:11, 07.07.22