אפל מגייסת עורך מוזיקלי בישראל לשירות הזרמת המוזיקה שלה, אפל מיוזיק. מדובר במשרה חלקית במשרדי החברה בהרצליה והמועמד שיתקבל אליה יהיה אחראי בין היתר על עריכת רשימות השמעה של מוזיקה מקומית.
1 צפייה בגלריה
אפל מיוזיק
אפל מיוזיק
אפל מיוזיק
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

במודעת הדרושים שפורסמה אתמול ברשת החברתית לינקדאין, המתמקדת בקשרים עסקיים ובחיפוש משרות, נכתב כי "על מנת לחזק את צוות העריכה של אפל מיוזיק, אנחנו מחפשים עורך מנוסה עם ניסיון בעריכה מוזיקלית. אם אתה שחקן קבוצתי נהדר, עם תשומת לב יוצאת דופן לפרטים, אנחנו רוצים לשמוע ממך". מרשימת הדרישות למשרה עולה כי היא מיועדת לבעלי ניסיון מקצועי בעריכה מוזיקלית ובעסקים המבוססים על מנויים אשר "חיים ונושמים מוזיקה ומכירים את התחום כמו את כף ידם, אפילו מעבר לטעם האישי שלהם".
המועמד או המועמדת שיתקבלו למשרה יהיו אחראים בין היתר לעריכת רשימות השמעה של מוזיקה ישראלית על מנת לוודא שהמשתמשים של אפל מיוזיק מקבלים את "השירים החמים ביותר ואת רשימות ההשמעה הטובות ביותר". בנוסף, הם יעבדו עם צוותים בינלאומיים על מנת לנהל את לוח הזמנים של פרסום מוזיקה חדשה בפלטפורמה.
בנוסף למשרת העורך המוזיקלי, אפל מגייסת בישראל גם עורך ומנהל עסקי לחנות האפליקציות שלה, האפסטור. "אנחנו מחפשים מנהל עסקי עם תשוקה לאפליקציות ולתרבות האפליקציות כדי לעזור לתמוך בצמיחה של עסקי האפליקציות שלנו", נכתב בתיאור המשרה. מרכז המחקר והפיתוח של אפל בהרצליה נפתח בשנת 2011 ובהמשך הקימה החברה מרכז מחקר ופיתוח נוסף בחיפה. הפעילות בישראל מתמקדת בתחום השבבים, ולאורך השנים המהנדסים המקומיים לקחו חלק בפיתוח חלק מטכנולוגיות הליבה של אפל, בהם השבבים מסדרת M. בחודש שעבר חשפה החברה כי היא מעסיקה בישראל כ-2,000 מהנדסים, ולצדם עוד כ-60 מהנדסים פלסטינים בעיר רוואבי.