חברת קייטו נטוורקס (Cato Networks), אחת החברות הישראליות המובילות בתחום אבטחת הענן (SASE), הודיעה היום (ג') על מינויים חדשים למועצת המנהלים שלה. איל וולדמן, לשעבר מנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות, וגילי יוהן, לשעבר סמנכ"לית הכספים של חברת ורוניס (Varonis), יצטרפו לדירקטוריון החברה החל מאוקטובר הקרוב.
וולדמן, זוכה פרס ישראל ליזמות וחדשנות טכנולוגית לשנת 2024, מביא עמו ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתפקידים בכירים בתעשיית ההייטק. הוא ייסד את מלאנוקס ב-1999, הוביל אותה להנפקה מוצלחת ב-2007 ולמכירה לחברת השבבים והתוכנה האמריקאית אנבידיה (NVIDIA) ב-2020 תמורת 7 מיליארד דולר. קודם לכן, ייסד וולדמן את חברת גליליאו, שנמכרה למארוול טכנולוגיות בשנת 2000 תמורת 2.7 מיליארד דולר.

3 צפייה בגלריה
איל וולדמן
איל וולדמן
איל וולדמן
(יח"צ )
"אני מאמין שקייטו, כיוצרת הקטגוריה של SASE והמובילה בתחום, נמצאת בעמדה ייחודית להגדיר מחדש את שוק אבטחת ה-IT. אני מצפה להביא לקייטו את הניסיון שלי בהובלת חברות טכנולוגיה בצמיחה גבוהה ולסייע לחברה להשיג את יעדיה העסקיים", מסר וולדמן.
יוהן, בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנים בניהול פיננסי ומנהל תאגידי, שימשה בעבר כסמנכ"לית הכספים של חברת ורוניס והובילה את הנפקתה ב-2014. היא מכהנת כיום כדירקטורית במספר חברות טכנולוגיה מובילות. "אני מצפה לסייע לקייטו להמשיך ולקדם את החזון האסטרטגי שלה, וחשה כבוד להצטרף לחברה כחברת דירקטוריון בתקופה כה מרגשת עבורה", היא מסרה.
3 צפייה בגלריה
גילי יוהן
גילי יוהן
גילי יוהן
(יח"צ)
שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל קייטו נטוורקס, בירך על המינויים: "אנו מקדמים בברכה את איל וגילי למועצת המנהלים של קייטו. לשניהם ניסיון מוכח בהובלת חברות טכנולוגיה בשלבים שונים של צמיחה עסקית. הניסיון וההכוונה שלהם יהיו בעלי ערך רב לקייטו, במיוחד בעת כניסתה של החברה לשלב הבא בצמיחה שלה".
קרמר הוא יזם הייטק סדרתי ואחד מראשי תעשיית הסייבר העולמית. ב- 30 השנים שחלפו מאז הקים את צ׳ק פוינט יחד עם גיל שוויד ומריוס נכט, הפך קרמר את תחום הסייבר הישראלי לכוח מוביל בזירה הבינלאומית. בשנת 2002 הקים יחד עם עמיחי שולמן ומיקי בודאי את חברת אימפרבה וב-2015 הקים יחד עם גור שץ את חברת הסייבר קייטו נטוורקס, ששוויה מוערך נכון לימים אלו במעל ל-3 מיליארד דולר.
3 צפייה בגלריה
שלמה קרמר
שלמה קרמר
שלמה קרמר
(Eclipse Media and Leonid Yakobov)
המינויים החדשים מגיעים בעקבות הישגים משמעותיים של קייטו, שהודיעה לאחרונה על חציית רף ה-200 מיליון דולר בהכנסה שנתית חוזרת (ARR) וחציית רף 2,500 הלקוחות. קייטו נטוורקס, המספקת פלטפורמת אבטחה ורשת מבוססת ענן, מאפשרת לארגונים גדולים להחליף תשתיות יקרות ומיושנות, בארכיטקטורת SASE מודולרית וגמישה המבוססת על SD-WAN, רשת ענן גלובלית ייעודית ומערך אבטחה מוטמע ומבוסס-ענן.