ילדי שנות ה-90 כנראה עדיין מנסים להתאושש מהתחקיר המטלטל על התוכנית "הוגו". ב"הארץ" פורסם אתמול כי בתוכנית המיתולוגית ששודרה בערוץ הילדים היה איש צללים ששיחק עבור הילדים שהיו בטוחים שהם שולטים באמצעות הטלפון בדמות המצוירת שמנסה להתגבר על מכשולים ביבשה, באוויר ובים. גיל ססובר, כוכב הילדים בדימוס שהיה אחד המנחים של "הוגו", התייצב הבוקר (יום ד') מול המצלמות של אולפן ynet כדי לשפוך קצת אור על התעלומה. האם זה הצליח? תשפטו אתם.
גיל ססובר על הסערה ברשת הוגו
(צילום: סטס קופולו)

היית חלק מהקנונייה הזאת לעבוד על ילדי שנות ה-90 לתת לנו ללחוץ על כפתורים סתם. "אני הקנונייה. המצב בארץ - וריאנטים, יש עשן באוויר, אז אנשים מאבדים מהפרופורציות. בחשיפה בעמוד האינסטגרם שלי הייתי חייב לחשוף את המידע, וסיפרתי שילדים מסוימים - בעיקר ילדים צעירים, חמודים, מתוקים מאוד - סייעתי להם בלחיצה על 6,6,6, או 4,4,4. אבל עשיתי את זה בעיקר לילדים עם טלפון חוגה".
אבל איך ידעת על מה הם לחצו? בעצם שיחקת בשבילם. "יש לי שמיעה אבסולוטית, בפרט לטלפון חוגה. מי שחייג מטלפון חוגה ולא היה יכול לעלות לשידור ונאלצתי לסייע לו. בימים של פעם היית מוציא ילד לשידור, מה היית עושה בשידור בזמן הזה? עוד סלפי עם מיכל ינאי, שלא היה אז טלפון סלולרי? עוד פאזל של עודד מנשה? עוד דומינו ראלי? אז הייתי חייב לתת יד לעזור לילדי ישראל".
1 צפייה בגלריה
הוגו וגיל ססובר
הוגו וגיל ססובר
הוגו וגיל ססובר
הסיפור הקונספירטיבי הוא שהיה איש צללים שהיה לוחץ במקום הילדים. את זה אתה יכול להפריך? "אני משאיר את העשן באוויר, לא אכחיש ולא אאשר. אבל אמרתי - רק לטלפון חוגה סייענו, מי שחייג עם טלפון לחצנים - והיו רבים כאלה ואני אישית מגיע לילדים הביתה להתקין להם בבית - אז אני לאלה (עם הטלפון חוגה) שמחתי לעזור. אבל כל היתר יודעים שמה שבטוח משקפי רוח והטוב מוכרח לנצח".
אתה רוצה להתנצל בפני ילדי שנות ה-90 על עוגמת הנפש? "חלילה. זה דור זהב. הם שיחקו כאריות, רבים מהם זכו בפרסים יקרי ערך, כובע של באגס באני... היו שחקנים הרבה יותר טובים ממה שיש היום בפלייסטיישנים וכל אלה".
כל הקונטרול שלנו, שעמוס בילדי שנות ה-90, שואל איפה אתה, מה קורה איתך? "כמו שאתה רואה, אני כרגע בחו"ל ולא יכול לחשוף יותר מדי פרטים. אבל היה מדען צרפתי, כל מיני דמויות פיקטיביות שמתחילות לעלות באוויר, אבל תמסור ד"ש לחבר'ה בקונטרול. יש דיבור להחזיר את הוגו, יש דיבור לעשות לייט נייט, לעשות עם זה משהו. אני מקווה שיש לכולם טלפון לחצנים".