אפל שלחה הערב (יום ד') לעיתונאים ברחבי העולם הזמנות לאירוע וירטואלי שיתקיים ב-8 במרץ בשעה 20:00 (שעון ישראל) תחת הכותרת "ביצועי שיא" (High Performance). החברה לא מסרה מה היא מתכננת להציג באירוע, אבל מהכותרת ניתן להסיק שמדובר במכשיר בעל יכולות מתקדמות - אולי מחשב מק חדש.
2 צפייה בגלריה
הזמנה לאירוע של אפל
הזמנה לאירוע של אפל
ההזמנה לאירוע של אפל
(צילום: אפל)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

בחודש שעבר דווח בבלומברג כי אפל מתכוונת להשיק ב-8 במרץ אייפון חדש מדגם SE, כשנתיים אחרי שהוציאה את הדגם האחרון בסדרה המוזלת שלה. לפי הדיווח, הדור החדש של אייפון SE יתמוך לראשונה ב-5G והוא יצויד בערכת שבבים A15, כמו סדרת אייפון 13, ובמערך צילום משופר. עם זאת, אפל לא צפויה לשנות את העיצוב של המכשיר שנחשב למיושן למדי כבר לפני שנתיים. לא ברור כמה יעלה אייפון SE החדש, אולם קודמו עלה כ-2,000 שקלים בישראל.
2 צפייה בגלריה
אייפון SE
אייפון SE
אייפון SE, גרסת 2020. עיצוב מיושן
(צילום: אפל)
בבלומברג דווח כי ייתכן שאפל תציג באירוע את הדור החדש של האייפד אייר (iPad Air). הדור הנוכחי של הטאבלט הוצג בשנת 2020 והשנה הוא צפוי לקבל מעבד חדש ותמיכה ב-5G. כמו כן, סביר להניח שנראה באירוע מחשב מק חדש עם מעבד מתוצרת עצמית. לפי בלומברג, אפל מתכננת להציג השנה מקבוק פרו עם מעבד M2, דור חדש ומשודרג של המק מיני וגם איימק חדש. עם זאת, לא ברור אם נראה את אחד המחשבים האלה בשבוע הבא.
בנוסף, ייתכן שענקית הטכנולוגיה תכריז במהלך האירוע על עדכון תוכנה שיאפשר למשתמשים לשחרר מכשירי אייפון ואייפד מנעילה גם כשהם עוטים מסכה על הפנים. מדובר בתכונה שמשתמשי אפל מצפים לה בכיליון עיניים מאז שפרצה מגפת הקורונה לפני יותר משנתיים.
האירוע ב-8 במרץ הוא רק הספתח למה שצפויה להיות שנה מרגשת למדי עבור מעריצי אפל: במהלך 2022 צפויה החברה להציג את סדרת אייפון 14, שלושה דגמים של השעון החכם אפל ווטש, דגמים נוספים של מחשבי מק וכן אייפד פרו משודרג. גולת הכותרת עשויה להיות הכרזה על קסדת המציאות המעורבת של החברה, שלפי ההערכות תגיע למדפים ב-2023.