ייתכן שקרב ההיאבקות המצופה בין אילון מאסק ומארק צוקרברג לא יתקיים, למרות הכל. כשצוקרברג נשאל על כך במהלך שיחה עם עובדי מטא, הוא אמר כי הוא "לא בטוח אם זה יתממש", לפי דיווח ברויטרס. לשניים יש סכסוך ארוך שנים, שעלה מדרגה בתקופה האחרונה. זאת אחרי שמאסק רכש את X (לשעבר טוויטר) ונכנס לתחום הרשתות החברתיות, כשסביב ניהולו השנוי במחלוקת החלו דיווחים על הרצון של מטא להשיק פלטפורמה חברתית מתחרה מבוססת טקסטים קצרים. אלו התבררו כנכונים עם השקת Threads.
2 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג ואילון מאסק
מארק צוקרברג ואילון מאסק
מארק צוקרברג ואילון מאסק
(צילום: Britta Pedersen, Eric Risberg / AP)
מאסק פחות אהב את זה, ועוד בטרם ההשקה הרשמית העליב את צוקרברג מספר פעמים אונליין, מה שהפך לבסוף לרעיון ההיאבקות הפיזית. כאשר אחד ממשתמשי טוויטר לשעבר הזהיר את מאסק מפני הידע של צוקרברג באומנויות לחימה, הוא צייץ בתגובה "אני מוכן לקרב בזירה אם הוא מוכן". למרבה ההפתעה, צוקרברג הגיב בחיוב באינסטגרם וכתב "שלח לי את המיקום". על כך מאסק השיב "אם זה אמיתי, אני אעשה את זה", והציע שיאבקו בלאס וגאס.

עוד בנושא:

לפני כחודש, אפילו נשיא ה-UFC (החברה הגדולה בעולם לקידום ענף אמנויות הלחימה המשולבות) דנה ווייט אישר כי דיבר עם השניים וכי החל בהכנות ראשוניות לקרב. הוא העריך כי הקרב עשוי להכניס מעל מיליארד דולר וכינה אותו "הקרב הגדול ביותר אי פעם בהיסטוריה".
פרט להצהרה הזו מצד צוקרברג, שכנראה תאכזב את מי שציפו לראות את המיליארדרים מתאבקים, השיחה עם העובדים התמקדה גם בפלטפורמת ת'רדס. במהלכה עלה כי הרשת החברתית איבדה מעל מחצית ממשתמשיה בשבועות שלאחר ההשקה, ובחברה מתמקדים בשימור המשתמשים. לדברי צוקרברג, נאמנות המשתמשים כרגע טובה יותר ממה שציפו בחברה, אבל "לא מושלמת". "כמובן שאם מעל מאה מיליון משתמשים נרשמים, המצב האידאלי הוא שכולם או אפילו חצי מהם יישארו. ואנחנו עדיין לא שם", אמר. לדבריו, שיעור הנטישה נורמלי, והוא מצפה שיותר משתמשים יישארו כשהחברה תוסיף עוד פיצ'רים, כולל גרסה לשולחן העבודה ופונקציות חיפוש. במהלך שיחת המשקיעים שהתקיימה בשבוע שעבר, צוקרברג הסביר כי מוניטיזציה לפלטפורמה תגיע רק אחרי שמספר המשתמשים שלה יגדל.
הוא התייחס בפגישה גם למאמצי החברה בתחום טכנולוגיות המציאות הרבודה והווירטואלית, כחלק מחזון המטאברס. הוא אמר כי עליהם להשקיע בתחום לפני מתחרים כמו אפל, גוגל ומיקרוסופט שלהם שנים של ניסיון בבניית מערכות הפעלה למוצרים קיימים. הוא הסביר כי "ככה יהיו לנו את כל הכלים מוכנים", לרגע בו הטכנולוגיה בשלה, ואמר כי הוא צופה שהאימוץ הנרחב של טכנולוגיות המטאברס יגיע בשנות ה-30 של המאה ה-21. ממטא לא התקבלה תגובה לתוכן הפגישה שפורסם.
2 צפייה בגלריה
ציוץ של אילון מאסק
ציוץ של אילון מאסק
הפוסט של צוקרברג
(צילום: צילום מסך)
היריבות בין צוקרברג למאסק החלה כבר ב-2016, כשחברת החלל של מאסק, SpaceX, הביאה בטעות לפיצוץ לווין של פייסבוק שנשכרה כדי לשגר לחלל. עם השנים היו לשני המיליארדרים מחלוקות נוספות, סביב נושאים כמו בינה מלאכותית ופרטיות.