עכשיו גם בוידאו: חברת ההייטק הישראלית ריברסייד (Riverside) מודיעה היום (ה') על שיתוף הפעולה החדש שלה עם ענקית הסטרימינג ספוטיפיי (Spotify). שיתוף הפעולה בין שתי החברות יאפשר למשתמשים בפלטפורמת הקלטת הפודקאסטים המקצועית של ריברסייד להעלות את הפודקאסטים שלהם לספוטיפיי כשהם משלבים בתוכם וידאו באיכות גבוהה.
עוד כתבות שיעניינו אתכם:
עד היום הייתה היכולת לשלב רכיב וידאו בפודקאסטים ברחבי ספוטיפיי אקסקלוסיבית לקהל משתמשים ספציפי במיוחד בפלטפורמה, שכלל בעיקר את הטאלנטים הפנימיים של ספוטיפיי (ג'ו רוגן למשל) בעולם הפודקאסטים. שיתוף הפעולה החדש ירחיב את השקעתה של ספוטיפיי בעולם זה, שתאפשר מעתה לכלל המשתמשים שרוצים בכך להוסיף רכיב וידאו להסכתים שהם מעלים לספוטיפיי, בכמה צעדים פשוטים. בספוטיפיי יש נכון להיום מעל ל-4 מיליון פודקאסטים שונים.
ריברסייד הוקמה לפני כשנתיים על ידי האחים נדב וגדעון קייסון שעלו לישראל מאמסטרדם. הפלטפורמה של החברה היא למעשה אולפן הקלטה מקצועי מבוסס דפדפן, המאפשר למשתמשים להקליט פודקאסטים המשלבים וידאו באיכות גבוהה של עד 4K. על לקוחות החברה נמנים, בין היתר, הניו יורק טיימס ואולפני מארוול.
שיתוף הפעולה החדש יאפשר למשתמשים המקליטים את הפודקאסטים שלהם בריברסייד ולהעלות אותם לאנקור (Anchor) - פלטפורמת הפודקאסטים של ספוטיפיי, בצורה שתאפשר לראשונה לכלל המשתמשים להוסיף רכיבי וידאו לפודקאסטים, תוך שמירה על איכות סאונד ווידאו ברמת אולפן. בנוסף, המשתמשים בריברסייד יקבלו גישה לארגז הכלים של אנקור, הכולל כלי עריכה, הקלטה, בקרה, הפצה ומונטיזציה.
"מדובר במהלך חסר תקדים שיאפשר לספוטיפיי להתחרות ישירות ביוטיוב", מסביר נדב קייסון, מנכ"ל ומייסד ריברסייד בשיחה עם ynet. "הפלטפורמה המתקדמת שלנו מאפשרת יצירת פודקאסטים באיכות גבוהה הן ברמת האודיו והן ברמת הוידאו, עבור כל משתמש ובכל מקום, לא משנה אם מדובר ביוצרים מנוסים או ביוצרים המצויים בתחילת דרכם. שיתוף הפעולה שלנו עם ספוטיפיי ידחוף את גבולות היצירה וההפצה של התכנים, הודות לתהליך חלק ונוח לשימוש לאורך כל הדרך".