בניגוד לשירותי המשחקים בסטרימינג של הענקיות גוגל, סוני, או Nvidia, שמציעים גישה למשחקי תלת-ממד "כבדים" המוכרים מן הקונסולות – ולא צפויים להגיע בקרוב בישראל - פרטנר TV תתמקד במשחקים המיועדים לכל המשפחה. הגישה לשירות, שיעלה 29 שקל בחודש (חודשיים ראשונים חינם), תתבצע ישירות מתוך ממשק הממיר של המנוי.
במקביל, פרטנר TV פיתחה שלט (בקר) ייעודי ללקוחות שירות המשחקים, המזכיר בצורתו את בקרי המשחק של פלייסטיישן ו-Xbox. עם זאת, לקוחות שיש כבר ברשותם בקרי גיימינג של הקונסולות הפופולריות יוכלו להשתמש בהם. בחלק מהמשחקים גם שלט הטלוויזיה יספיק.
בחודשים האחרונים קיימה פרטנר פיילוט פנימי נרחב במערכת בין עובדיה, והכוונה היא להציע אותה למנויי פרטנר TV במהלך החודש הקרוב.
ל"ממון" נודע, כי את פלטפורמת הגיימינג תספק לפרטנר חברת משחקי הענן הבינלאומית "בלקנוט" (Blacknut), שהשיקה לאחרונה שירות דומה עם חברות "טלקום איטליה" ו"סוויסקום". "בלקנוט" הוקמה בשנת 2016. היא פועלת כיום בצרפת ובארה"ב, ומתמחה בפיתוח, עיצוב ושיווק משחקים מסוגים שונים, בהם אקשן וקרבות, מרוצי מכוניות וחלל, ספורט קלאסי ואתגרי, הרפתקאות, היגיון ועוד.
תחום הגיימינג, שנמצא בזינוק מתמשך בשנים האחרונות, רשם עלייה משמעותית מאז פרצה הקורונה, במיוחד במשחקים בעלי אופי משפחתי, המאפשרים לכמה משתתפים לשחק יחדיו מול הטלוויזיה. עוד לפני פרוץ המגפה החלו להופיע שירותי הסטרימינג כאלטרנטיבה זולה ונוחה לקונסולות הביתיות הקלאסיות; המפורסם שבהם הוא סטאדיה שפיתחה גוגל והחלה לשווק ולהפעיל לפני כשנה. גם פייסבוק השיקה לא מכבר אפליקציית משחקים לסמארטפון, פייסבוק גיימינג, שכוללת את כל מה שנכלל עד היום בלשונית הגיימינג בפייסבוק, בעיקר משחקים משותפים וצפייה בשידורים חיים של משחקים. בכל שירותי הסטרימינג - המשחקים רצים על שרתים רחוקים ולא צריך "להוריד" או להתקין אותם.