נטפליקס משיקה את המשחקים שלה עבור כל משתמשי אנדרואיד בעולם. ענקית הסטרימינג הודיעה לאחרונה באופן רשמי כי היא עושה את צעדיה הראשונים בתחום הגיימינג, לאחר תקופה של ספקולציות בנושא. בשלב ראשון המשחקים שפיתחה היו זמינים רק במספר מדינות מצומצם באירופה, אך כעת הם יהיו זמינים לכל משתמשי אנדרואיד, כאשר בחברה הצהירו כי המשחקים "בדרך" גם למשתמשי iOS.

עוד בנושא:

נטפליקס הודיעה על ההשקה בציוץ עם הכותרת Let the Games Begin. בשלב הראשון, נטפליקס תציע חמישה משחקים - שניים מהם בהשראת סדרת הלהיט "דברים מוזרים": Stranger Things: 1984 ו- Stranger Things 3: The Game, משחק כדורסל בשם Shooting Hoops, משחק פוקר מהיר בשם Card Blast ומשחק כדור בשם Teeter Up.
1 צפייה בגלריה
נטפליקס גיימס
נטפליקס גיימס
נטפליקס גיימס
(צילום: נטפליקס)
המשחקים יופיעו בשורה ובלשונית ייעודית באפליקציית נטפליקס לטלפונים של אנדרואיד, שדרכה משתמשים יוכלו לבחור את המשחקים ולהוריד אותם למכשיר. הם זמינים גם לבעלי טאבלטים עם מערכת הפעלה של אנדאוריד. נטפליקס תאפשר לשחק ממספר מכשירים שונים תחת אותו מנוי. כמו כן, המשחקים לא זמינים בפרופילים של ילדים בהם הורים הגדירו סיסמה כדי לגשת לתכנים מסוימים. חלק מהמשחקים יהיו זמינים גם ללא חיבור אינטרנט.
המשחקים של נטפליקס משולבים כחלק מהפלטפורמה, ונכללים במחיר המנוי הקיים, ולכן מנויים שירצו לשחק בהם לא יחויבו במחיר נוסף. המודל הכלכלי הזה גם מאפשר לנטפליקס לא לשלב מודעות במשחקים, או להציע רכישות בתוך המשחקים, בשונה מפלטפורמות גיימינג אחרות.
האזינו לריפרש, פודקאסט הטכנולוגיה של ynet
השילוב של משחקים באפליקציה נעשה במסגרת ניסיון של נטפליקס לתמוך בפלטפורמת הסטרימינג שלה, ולתת למשתמשים סיבה נוספת להישאר מנויים אליה לאורך זמן, וכן לבלות בה יותר זמן. בכירי החברה תיארו את הכניסה לתחום המשחקים כמהלך הדרגתי במהלכו הם ילמדו את התחום, והשוו את הכניסה הזו לאופן בו החלו להפיק תכנים מקוריים לפלטפורמה. נטפליקס מתמודדת עם תחרות קשה מול אפליקציות סטרימינג אחרות, ובראשן דיסני פלוס.
בפוסט בבלוג הרשמי של החברה, כתב מייק ורדו, סגן נשיא לפיתוח משחקים בנטפליקס, כי בחברה אוהבים משחקים, והזכיר מספר תכניות של השירות, בהן הלהיט "משחק הדיונון". עוד כתב ורדו כי "בין אם אתם מחפשים משחק קז'ואל או חוויה שתאפשר לכם להיטמע בה ולהכיר באופן עמוק יותר את הסיפורים האהובים עליכם, אנחנו רוצים להתחיל לבנות ספריית משחקים שתציע משהו לכולם. בדיוק כמו עם התכניות והסרטים שלנו, אנחנו רוצים לעצב משחקים לכל רמת משחק וכל סוג של שחקן, בין אם אתם מתחילים או שהייתם גיימרים כל חייכם. וזו רק ההתחלה".