AI21 Labs, הודיעה היום (שלישי) על שדרוג אפליקציית Wordtune, מוצר הדגל שלה. האפליקציה תהפוך לפלטפורמה אחודה הכוללת את כל יכולות הקריאה והכתיבה המוצעות על ידי החברה. זאת, בנוסף לשורת פיצ'רים חדשים מבוססי AI שיצורפו לאפליקציה במטרה לשפר את ביצועי המשתמשים ואת רמת התוכן והמידע שהאפליקציה מספקת עבורם.
2 צפייה בגלריה
מימין לשמאל: פרופ' יואב שוהם, אורי גושן, פרופ' אמנון שעשוע
מימין לשמאל: פרופ' יואב שוהם, אורי גושן, פרופ' אמנון שעשוע
מימין לשמאל: פרופ' יואב שוהם, אורי גושן, פרופ' אמנון שעשוע
(צילום: רועי שור)

עוד בנושא:

התכונה הראשונה מאפשרת לייצר תוכן מתוך שבלונות, כמו לדוגמה קורות חיים. פיצ'ר נוסף יאפשר למשתמשים לקבל תשובות מבוססות בינה מלאכותית לשאלות שהפנו לאפליקציה. כך, למשל, משתמש יוכל להעלות לינקים לכתבות, ניוזלטרים, בלוגים וקבצי מסמכים שאין לו זמן לקרוא ולשאול עליהם רק את מה שמעניין אותו. התשובות יתבססו על מידע מתוך ספריית מסמכים אישית שהזינו המשתמשים ל–Wordtune, תוך ציון מקורות המידע.
ריפרש
עידן המחשוב הקוונטי מתקרב. כך הוא ישנה את חיינו / עם ניר מינרבי
47:05
כל נושא המהימנות של המידע מאוד משמעותי. יישומי AI רבים סובלים מתופעה שנקראת "הזיה", במהלכה הם מייצרים תשובות שגויות לשאלות של המשתמשים. מדובר בבעיה קשה שמונעת לא פעם שימוש אוטומטי בתכנים שנוצרו על ידי בינה מלאכותית. כדי לבסס את התוכן, האפליקציה מציעה למשתמש הצגה של חמישה מקורות מידע התומכים בתוכן שהיא יוצרת. תכונה מסקרנת נוספת היא סיכום טקסטים וסרטוני יוטיוב.
2 צפייה בגלריה
וורדטיון AI21
וורדטיון AI21
וורדטיון AI21
(צילום: רועי שור)
שלושה פיצ'רים נוספים מתוכננים להיכנס לפעולה בחודשים הקרובים. פיצ'ר אחד מזהה בזמן אמת הקלדה של המשתמש ומציע לו שיפורים של הטקסט במהלך הכתיבה. פיצ'ר שני יאפשר לערוך טקסטים ארוכים למשפטי מפתח. יישום שלישי יאפשר לבחור אם לערוך ולנסח מחדש טקסטים שלמים בבת אחת, או לחוד, בהתאם להצעות למשתמש.
Wordtune הושקה במקור ב- 2020 כתוסף לדפדפן. כיום, האפליקציה משמשת מעל 10 מיליון משתמשים וחברות בעולם. השימוש ב-Wordtune מתאפשר על פני מגוון רחב של פלטפורמות: מרשתות חברתיות, דרך דואר אלקטרוני ועד תוכנות משרדיות. הוא נועד למגוון רחב של פעולות, ביניהן זיהוי טעויות דקדוק, יצירת תוכן מקורי, ניסוח מחדש של משפטים, סיכום טקסטים ארוכים בשניות ספורות והתאמת הטקסט לסגנונות כתיבה שונים.
אלה לא החדשות היחידות עבור AI21 היום, גם גוגל הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם החברה. במסגרתו, AI21 Labs תמנף את תשתית ה-AI/ML של גוגל קלאוד כדי להאיץ את הכשרת המודלים ויכולת הסקת המסקנות שלהם. חברת הבינה המלאכותית הישראלית היא אחת השותפות הראשונות שהציעו תכונות בינה מלאכותית גנרטיבית על גבי BigQuery, תשתית אחסון הנתונים של גוגל.