מטא משיקה מינוי חדש בשם Quest Plus שמעניק גישה לשני משחקי VR בכל חודש בפלטפורמת קווסט, עבור 8 דולר בחודש או 60 דולר בשנה. עבור משתמשים שירכשו את המנוי בהרשמה מוקדמת עד סוף יולי, השירות יעלה דולר בלבד בחודש הראשון.
מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד החברה, אמר כי המינוי מעניק גישה ל"כותרים הטובים ביותר בפלטפורמה", ומציע שילוב בין "הלהיטים הגדולים ביותר בתחום ה-VR, פנינים נסתרות, וקלאסיקות". לדבריו, "זוהי הדרך ברת ההשגה ביותר להגדיל את הספרייה שלכם באמצעות תכנים מדהימים". המשחקים אליהם תיפתח הגישה בחודש יולי יהיו Pistol Whip ו-Pixel Ripped 1995. באוגוסט הכותרים יהיו Walkabout Mini Golf ו-MOTHERGUNSHIP: FORGE.

עוד בנושא:

עבור משתמשי המינוי, המשחקים יופיעו בתחילת כל חודש, וימשיכו להיות זמינים כל עוד המשתמש עדיין רשום למינוי. השירות של מטא יהיה זמין עבור מכשירי מטא קווסט 2 וקווסט פרו, וכשיושקו הקווסט 3 בסתיו הקרוב, השירות יהיה זמין גם עבורם.
1 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
(צילום: AP)
השירות החדש הוא ניסיון נוסף של מטא לייצר הכנסות מיחידת Reality Labs - המחלקה בחברה שאמונה על הפיתוח של טכנולוגיות מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR). ברבעון הראשון של השנה, המחלקה רשמה הפסד תפעולי של כ-4 מיליארד דולר, והכניסה 340 מיליון דולר.
מה זה metaverse
מטא מנסה למצב את עצמה כחברה המובילה בתחום, מאז שהכריזה על חזון המטאברס - אינטרנט עתידי בו המשתמשים יעבדו, יבלו וישתתפו בפעילויות שונות, ועבורו חומרה מתקדמת בתחום ה-VR וה-AR היא הכרחית. עד כה, החזון השאפתני מתקשה להתרומם וספג ביקורת רבה והטלת ספק מצד משקיעים ומהציבור הרחב. הדומיננטיות של מטא בתחום מאוימת עוד יותר לאחרונה, מאז שאפל הכריזה מוקדם יותר החודש על השקת משקפי מציאות מעורבת. צוקרברג התבטא בנושא בסמוך להשקה וניסה לשדר רוגע כשאמר כי למטא ולאפל יש חזון שונה מאוד לגבי עתיד האינטרנט, וכי הוא לא תומך בעתיד שאפל מציגה.