מסכת השינויים של מאסק בטוויטר ממשיכה: טוויטר בלו, השירות בתשלום של הרשת החברתית שמעניק למנויים פיצ'רים נוספים, יעלה 7.99 דולר בחודש במקום 4.99 דולר. מעתה הוא יכלול וי כחול המאשר כי זהותם של המנויים מאומתת.
3 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
אילון מאסק
(צילום: רויטרס)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מינוי טוויטר בלו החדש טרם הושק רשמית, ואת החשיפה עליו זיהו לראשונה משתמשי טוויטר ב-iOS, שנתקלו בהודעה חדשה שקפצה להם כאשר פתחו את אפליקציית טוויטר לאחר עדכון. בהודעה שהופיעה היה רשום "כחול נראה טוב עליך, תהנה מסימן האימות שלך". עוד נכתב כי המנויים יקבלו וי כחול "בדיוק כמו ידוענים, חברות ופוליטיקאים". אותה הודעה הופיעה גם כאשר ניסו משתמשים חדשים להירשם לטוויטר בלו.
3 צפייה בגלריה
עדכון התוכנה שהופץ למשתמשי iOS
עדכון התוכנה שהופץ למשתמשי iOS
עדכון התוכנה שהופץ למשתמשי iOS
(צילום מסך)
יחד עם זאת, מדיווחים שונים ברשת נראה שההודעה או כל עדכון אחר בנושא המינוי החדש לא מופיעים באופן גורף לכלל המשתמשים, כך שקשה מאוד להעריך מה היקף ההפצה שלהם נכון לרגע זה, או מתי יושק המינוי באופן מלא לכלל המשתמשים בפלטפורמה. כמו כן, נכון לרגע זה ועל פי העדכון הווי הכחול יהיה זמין רק ברחבי ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה.
הוספת וי האימות למנויי טוויטר בלו היא לא הדבר היחידי שמאסק הבטיח לספק: הבעלים של הרשת החברתית רמז בשבוע שעבר כי הוא מתכנן להעניק למנויים גישה אקסקלוסיבית למאמרים בתשלום, זאת לצד המשך מתן הטבת חסימת 50% מהפרסומות שפלטפורמה, כפי שקיבלו עד כה המנויים לשירות בגרסתו המקורית, שעלתה 4.99 דולר בחודש. תוספת מעניינת נוספת שניתן לראות בדף העדכונים של הפלטפורמה היא ההבטחה כי מנויי טוויטר בלו יזכו להצגה גבוהה יותר של התכנים שהם מעלים בפיד, לצד אפשרות להעלאת תכני וידאו וקול ארוכים יותר. כמו כן, בשבוע שעבר דווח כי מאסק מתכנן להקים בקרוב מועצה שתפקח על ניטור התכנים בפלטפורמה.

ג'ק דורסי מתנצל

במקביל לשינויים בפלטפורמה עצמה, מאסק פיטר כ-3,700 עובדים, כמחצית מכוח העבודה של החברה, בסוף השבוע האחרון. הוא אף הגדיל לעשות וסגר את משרדי החברה בסן פרנסיסקו למשך יום שלם על מנת "לשמור על ביטחון העובדים וכן על מערכות החברה ונתוני המשתמשים". לפני כשבוע, כאשר טוויטר עברה לידיו, פיטר מאסק חלק נכבד מסגל הניהול הבכיר של החברה, בהם המנכ"ל פרג אגרוול.
3 צפייה בגלריה
ג'ק דורסי
ג'ק דורסי
"האשמה והאחריות עליי". ג'ק דורסי
(צילום: AFP)
ג'ק דורסי, מייסד טוויטר, הביע צער ותסכול רב עקב גל הפיטורים העצום של מאסק, זאת לאחר שהביע לא מעט תמיכה במאסק ובקיום הרכישה: "אני מאמין שרבים כועסים עליי. אני האחראי הבלעדי לכך שכולם נמצאים במצב הזה. הגדלתי את החברה מהר מדי ואני מתנצל על כך". ראוי לציין באותה נשימה כי דורסי מחזיק כיום ב-2.4% ממניות החברה.