מיקרוסופט הודיעה הערב (ב') על סדרה של פיצ'רים חדשים מבוססי בינה מלאכותית שהיא מוסיפה לשלל כלי אופיס (Office 365) שלה, הכוללים הוספה של יכולות AI לכלי Teams כמו למשל היכולת לקבל סיכומי פגישות, ניהול מסמכים ופגישות מקוונות. חלק מהיכולות, כמו זו האחרונה, פותחו כאן בישראל.
2 צפייה בגלריה
Copilot ב-Teams
Copilot ב-Teams
Copilot ב-Teams
(מתוך האתר של מיקרוסופט)
Copilot in Teams - כיום, פגישות ב-Teams מתרחשות בשני ערוצים במקביל - הפגישה המתרחשת בווידאו, וזו המתרחשת גם בצ'אט. הפיתוח החדש מציע תמלול של הפגישה המתחשב גם בצ'אט, ומייצר תמונה מלאה של מה שנדון בפגישה.
למשל, אפשר לשאול את ה-Copilot על דברים שהחמצתם בפגישה, והוא יסרוק במהירות את מה שנאמר והוקלד בצ'אט, כדי לראות אם משהו נותר ללא מענה (לדוגמה לינק מסוים שנשלח בצ'אט בקשר לשיחה ולא שמתם לב אליו). הפיתוח הנ"ל יהיה זמין כבר החודש.
קופיילוט באקסל - Copilot in Excel - שלל פיתוחים חדשים הכוללים בין היתר אפשרות לעבוד עם נתונים שלא עוצבו כטבלה; תמיכה בנוסחאות נוספות; עיצוב מותנה; היכול, לעבוד כעת גם עם טקסט בנוסף לנתונים המספריים ועוד. בנוסף, במסגרת אותו פיתוח נוסף Copilot ב-Excel עם Python - שמאפשר לשחק עם הנתונים ועבד אותם כדי להוציא מהם תובנות נוספות. מיקרוסופט מכנה זאת "אנליסט מלאכותי" שמתווסף ליכולות המערכת.
2 צפייה בגלריה
Copilot במצגות של PowerPoint
Copilot במצגות של PowerPoint
Copilot במצגות של PowerPoint
(מתוך האתר של מיקרוסופט)
קופיילוט במצגות - Copilot in PowerPoint - מאפשר לבנות טיוטה ראשונית למצגת בתוך כמה דק'. בנוסף, ה-Copilot משתמש בהנחיות לבניית המצגת, תוך שילוב העיצוב המותאם למותג. קופיילוט במייל- Copilot in Outlook - מאפשר לנהל את המייל העמוס שלכם ולתעדף את תיבת הדואר הנכנס.
קופיילוט בוורד - Copilot in Word - במקום לייבא תוכן ממסמכים ואפליקציות אחרות כשעובדים על וורד, מה שלוקח לא מעט זמן, המערכת תוכל להתייחס לא רק לנתונים באינטרנט או במסמכים כמו Word, Power Point, PDF ומסמכים מוצפנים, אלא גם למיילים ופגישות. קופיילוט בדרייב - Copilot in OneDrive - חיפוש בין התיקיות - יתאפשר חיפוש מהיר יותר בין כל התיקיות והמסמכים וגם סיכום של הדברים העיקריים והמשמעותיים שמצא.
מדובר בסט תכונות מעניינות שככל הנראה יסייעו מאוד לחובבי אופיס למיניהם ומהווה סנונית ראשונה לשימוש ב-AI כדי להקל על משתמשים במשימות יומיומיות. אין ספק שמיקרווספט תמשיך לנסות להטמיע יכולות נוספות בהתאם לדרישות שהיא מקבלת מהמשתמשים השונים.