סונוס השיקה אתמול (ג') את Ace, האוזניות הראשונות שלה. שנתיים וחצי לאחר שרכשה את חברת האוזניות RHA, חברת האודיו האמריקאית נכנסת לזירה המאוד-עמוסה הזאת בעצמה, עם אוזניות פרמיום שיעלו בישראל 1,999 שקל כאשר תושקנה כאן ב-5 ביוני. במכירה מוקדמת ברשת באג, שמייבאת את סונוס לישראל, יעמוד מחירן על 1,799 שקל.
3 צפייה בגלריה
אוזניות סונוס
אוזניות סונוס
אוזניות סונוס
(צילום: סונוס)
ה-Ace הן אוזניות קשת עם חיבור בלוטות׳ ו-USB-C, עם יכולות אשר הפכו לסטנדרט אצל מתחרות שבראשן Bose, סוני, אפל, סנהייזר, ו-B&W: ביטול רעשים אקטיבי שכולל התאמה לרעשי רקע, אודיו מרחבי, זיהוי לבישה שמתחיל ועוצר את הסאונד אוטומטית, וסוללה של כ-30 שעות.
3 צפייה בגלריה
אוזניות סונוס
אוזניות סונוס
אוזניות סונוס
(צילום: סונוס)
הייחוד? במפרט האוזניות יש כמה נקודות מעניינות. יש כאן כפתור ייעודי ש״מושך״ סאונד מאחד הסאונדברים הנתמכים של סונוס. כשבעת ההשקה מדובר רק ב-Arc אך תמיכה במקרני קול נוספים של החברה צפויה להתווסף בהמשך. בנוסף, האוזניות האלה תומכות בגרסת האוזניות של דולבי אטמוס וזיהוי תנועת ראש - כדי לספק חווית צליל היקפי הן במוזיקה נתמכת והן בקולנוע ביתי.
3 צפייה בגלריה
אוזניות סונוס
אוזניות סונוס
אוזניות סונוס
(צילום: סונוס)
עוד צריך לציין את התמיכה של האוזניות בבלוטות׳ 5.4 וקידוד aptX Lossless, אקוולייזר שמאפשר התאמה אישית של צליל בתוך אפליקציית סונוס וסוללה של 30 שעות. שלוש דקות טעינה כשהסוללה ריקה אמורות, לדברי סונוס, לתת לכם 3 שעות האזנה.
בנוסף הציגה החברה את הרמקול הנייד החדש שלה, Roam 2 - חידוש של ה-Roam הפופולרי והאולטרה-נייד. לדבריה הרמקול החדש זכה לשיפורים בדמות בקרות קלות והגדרה מהירה יותר, סאונד של רמקול גדול יותר, עמידות במים ואבק וחיי סוללה של עד 10 שעות. מחירו בישראל יהיה כ-799 שקל בבאג, כאשר ניתן יהיה לרכשו במכירה מוקדמת בכ-749 שקל.