בשיתוף YouTube
עם וייב של מסיבת דיסקו וטונות של סטייל, נועה קירל עושה את זה שוב עם "פעמון" - הלהיט החדש שכתבה יחד עם איתי גלו ורון ביטון, יוצרי המגה-להיט "מועבט". הביט המוצלח הוא בעצם קמפיין לסופר-פארם אופטיק, כשהרמז שלא ניתן לפספס הוא קולקציית המשקפיים והלוקים שנועה מחליפה בקצב מסחרר. זה גם הקמפיין שכבש את מדד הפרסומות החודשי של יוטיוב ו-ynet, והאנשים שמאחוריו נתנו לנו הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים.
(צפו: על הסט עם נועה קירל)
"אנחנו כבר שנתיים בשיתוף פעולה מסחרי עם נועה קירל", מספרת רונה (ליכטן) אוחיון, מנהלת תקשורת שיווקית בסופר-פארם. "המטרה שלנו בקמפיין הייתה להעלות את המודעות למותג 'סופר-פארם אופטיק'. היה לנו כבר קריאייטיב סגור ומאושר, אבל אז במקרה רוברטו, שהוא הסוכן של נועה, ביקר כאן במשרדים ואמר שאנחנו חייבים לשמוע את השיר החדש. שמעתי את "פעמון" ואמרתי לו 'טוב, רוברטו, עוצרים הכול, זה מה שאנחנו הולכים לעשות לקמפיין'. ההשראות הוויזואליות לפרסומת היו הקולקציה שנועה עיצבה בעצמה, שנשענת על טרנדים של צבעים שקופים. ככה בעצם יצרנו התאמה בין הוויזואליות של הקולקציה לבין הניראות של הקליפ".

במקום השני: הקמפיין לסמסונג גלקסי החדש

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לדבר עם הטלפון שלכם? כלומר, ממש עם הטלפון? חברי נבחרת We_Are_Samsung#, שביניהם רותם סלע, בר ברימר, עומר נודלמן, בר מיניאלי וקים אור אזולאי, מתראיינים ל-Galaxy S22 החדש בסדרה של סרטונים קצרצרים, כובשים ומצחיקים, שמראים על הדרך את הפיצ'רים של המכשיר.

במקום השלישי: סדרת מוצרי החשמל של סמסונג

פסח בא עם שואב אבק ביד, וזאת העונה לקמפיין מוצרי החשמל החדשים שירעננו את הבית. Samsung מצליחה להתברג גם למקום השלישי עם מסר פשוט: אפשר לשדרג את מכונת הכביסה, המיקרו והמקרר באופן שיקל על החיים. מספר הצפיות המשוגע מעיד שזה בדיוק מה שחיפשתם.

במקום הרביעי: הקמפיין של yes+

איך נראה הטיול אחרי השחרור של נועה קירל? ובכן, לא כמו שלכם. קירל מככבת גם במקום הרביעי בטבלה עם קמפיין ל-+yes, והפעם היא נוסעת לניו יורק להגשים חלומות. היא קורעת את העיר בשיא הגלאם אבל די מתאכזבת, כי הטלוויזיה בבית יותר מרגשת (אוקיי, נגיד). הבונוס הוא כוכבי הסדרה "בני אור", ומי שיחכה לסוף יראה אותם יחד עם קירל במחווה חמודה לאחת התמונות האייקוניות של ניו יורק.

במקום החמישי: הקמפיין של שופרסל אונליין

הומור עצמי פשוט עובד. זאת המסקנה מהצפייה בסרטונים של שופרסל אונליין, שסוגרת את החמישייה הפותחת של הפרסומות הבלתי מדולגות. בועז ביסמוט מחפש קונספירציות ולא נותן לשליח להשחיל מילה, קורין גדעון דורשת חלון ואיתן כבל נסעררר באוזני המוקדנית רררינה. בעומס השיווקי לפני פסח אין ספק שזה מאתגר למשוך תשומת לב, ושופרסל הצליחה וגם עשתה את זה בחן.

יוטיובר החודש: מר שיבולת

לראשונה מאז נולד הקמפיין, החליטו Samsung Israel יחד עם נבחרת We_Are_Samsung# להפגין נוכחות ולצרף לנבחרת גם יוטיוברים בולטים. אחד מהם הוא מר שיבולת, מהיוטיוברים המובילים והמשפיעים כיום בפלטפורמה. שיבולת מחזיק בארבעה ערוצי יוטיוב פעילים: ערוץ גיימינג עם 206K מנויים, ערוץ שורטס בינלאומי עם 295K מנויים וחצי מיליארד צפיות, ערוץ טכנולוגי וערוץ פודקאסטים.
שיבולת משחרר ליוטיוב עשרות סרטונים מידי חודש ביניהם בלט החודש הסרטון שיצר במסגרת הקמפיין עם Samsung Israel בו הוא מתראיין למכשיר ה-Galaxy S22, אך במקרה זה ובשונה משאר סרטוני הקמפיין הסרטון משמעותית ארוך יותר, בעל מסרים רבים יותר, נחשפים יותר פיצ'רים של המכשיר, יש תיעוד נוסף של היוצר לפני ואחרי הריאיון והנגשתו לקהל הצופים ביוטיוב.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube