בשיתוף YouTube
האולימפיאדה והמונדיאל הם האירועים הדיגיטליים הגדולים ביותר עם מעל ל-3 מיליארד חיפושים ברשת. בכל ארבע שנים שיא הצפיות נשבר. במיוחד השנה, הודות להאצה הדיגיטלית במשבר הקורונה, שיא הצפיות והחיפושים צפוי להישבר שוב. הנתונים נכונים גם בישראל ועם המשלחת הישראלית שתהיה הגדולה ביותר בכל הזמנים, הקהל הישראלי יחפש, יעקוב ויצפה אחר התפתחות התחרויות - וזה המקום שלכם לשלב תוכן רלוונטי לבלוט. רגע לפני שזה קורה, קבלו את הקמפיינים שהצליחו לבלוט במדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש יוני.
אל המקום הראשון הגיע הקמפיין של בזק, עם חידוש לאחד הלהיטים הכי כיפיים של הפופ העולמי. גידי גוב ועומר אדם עושים את זה שוב, תרתי משמע. "אנחנו מודים על הבחירה בקמפיין הסיבים בי פייבר", מסרה קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית שיווק וחדשנות בבזק. "קרוב לעשור חיכינו בבזק להשקת הסיבים, ומרגע ההשקה הסתערנו על הפרויקט כך שתוך ארבעה חודשים כבר היינו לחברה עם הפריסה הרחבה ביותר. היה לנו חשוב ליצור מהלך בולט שידגיש את העוצמה.
"לשם כך פנינו שוב לעומר אדם, המזוהה עם קמפיין 'בוקר טוב' שלנו להשקת הנתב של בזק. השילוב של עומר אדם עם גידי גוב והשיר האלמותי של בריטני ספירס הצליח ליצור את האימפקט. המודעות לאינטרנט הסיבים של בזק שברה שיאים ועברנו את יעדי המכירות שלנו. המהלך באופן חד משמעי היה מעל ומעבר לציפיות שלנו, ואופס, עשינו את זה שוב".

אל המקום השני הגיע הקמפיין הטעים של תפוצ'יפס. במהלך מבריק ומרענן, קיבלנו כאן פרנזטור שמחבר למותג בצורה הכי טובה שיכולה להיות - פשוט כי הוא עצמו האיש שמגדל את תפוחי האדמה שמגיעים בסופו של דבר אל שקיות החטיפים שלנו. הסיכון השתלם, והקמפיין גרף יותר מ-2 מיליון צפיות בסך הכל.
במקום השלישי במדד החודשי התברג הקמפיין של פלאפון - בכיכובם של שניים מהפרזנטורים האהובים בישראל - יהודה לוי ונועה קירל. הקמפיין עובד במטרה לנסות ולהעביר את הכוח של מהירות, אחד מהיתרונות הבולטים של רשתות מדור חמישי, באמצעות הלהיט "אמבולנס" - שבעצמו נוצר בשותפות עם מותג סמארטפונים מוכר.
אל המקום הרביעי הגיע הקמפיין של תמי 4 לסדרת ברי המים החכמים החדשה. יש כאן גם דגש טכנולוגי, גם מדעי וגם הרבה מאוד אלמנטים של מים. גם כאן יש גרסה מעוברתת ללהיט מוכר, והפרזנטורים - עידן חביב ועדי חבשוש, מייצרים חלוקה טובה ודינמיקה נהדרת על המסך.
במקום החמישי והאחרון התברג לו הקמפיין של מפעל הפיס. סיפורי הזוכים בלוטו הם סיפורים גדולים מהחיים, והפעם - על הבחור שפספס טיסה, מילא לוטו ולקח הביתה 8 מיליון שקלים. הקמפיין נשען על אחת מהקלאסיקות הישראליות הגדולות - טרמינל לומינלט של מאיר אריאל, עם טקסט מעודכן וסיפור שכולנו חולמים להיות הגיבורים שלו.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube