בשיתוף YouTube
מגמת שעות הצפייה בווידאו רק עולה. אנחנו כמשתמשים צופים ביותר וידאו בכל האתרים בהם אנחנו גולשים. פרסום פרוגרמטי מאפשר למפרסמים להגיש פרסומות ברשתות מבוססות וידאו, ובכך לנהל קמפיינים רחבים המופיעים בכל כלי המדיה הפופולריים, במינון רצוי ואפקטיבי השומר על הצופה ומאפשר חיסכון עלויות של כ-40% בממוצע בהשוואה לפרסום נפרד בערוצי המדיה השונים. כך לדוגמה, כמה מהמפרסמים שטיפסו לראש מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש יולי.
אל המקום הראשון הגיע קמפיין הקיץ של תמי4. "אנחנו מודים על הבחירה בקמפיין השקת סדרת ברי המים החדשה tami4edge", מסרה טלי אליצור, מנהלת אגף שיווק שטראוס מים תמי4. "כחברת מים ששמה לה כחזון לעודד את הבחירה בשתיית מים בכל יום מחדש ומובילה כיום את שוק ברי המים בישראל, אנחנו שמחים להציע לציבור הישראלי חוויית מים מתקדמת הנותנת מענה לצרכים המשתנים שלקוחותינו שיקפו לנו במהלך השנים.
"את הקמפיין הובילו עידן חביב ועדי חבשוש, שמגלמת את הדמות של 'סיגל הצמאה'. השילוב של שתי הדמויות האהובות, ביחד עם גרסת קאבר מיוחדת לשיר קלאסי וקליט יצר קמפיין בולט, אהוב ובזכירות גבוהה. במקביל עלינו גם בקמפיין השקה מרגש וייעודי לחברה הערבית, בכיכובו של הזמר איאד טנוס. אנחנו גאים בכך שברי המים תמי4 הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי ורואים אחריות ומחויבות גדולה להמשיך ולהעניק שירות מעולה ללקוחותינו. כיף לקום בבוקר ולדעת שיותר ישראלים שותים מים איכותיים וטעימים מהתמי4 שלהם בכל יום מחדש".
אל המקום השני הגיע הקמפיין המרגש של yes, שהצליח גם לעורר דיון ציבורי. נועה קירל חוברת לספיר ברמן, שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל, במחווה ל"פריסיליה מלכת המדבר" ותחת הכותרת "לא מתפשרות". הקמפיין מושקע, נוצץ ומלא באבק המדבר, והצליח למשוך יותר מ-3.5 מיליון צפיות.
הכישרון המוזיקלי של סוויסה מקפיץ את הקמפיין החדש של אלקטרה כל הדרך למקום השלישי. יש כאן קצב, וייב מעולה ואחד הכאבים הגדולים של הקיץ הישראלי - ושל ההתחממות הגלובלית בכלל, איך לקרר את הבית כמה שיותר מהר. הפרסומת מכוונת לקהל יעד צעיר של סטודנטים ושוכרי דירות, וסוויסה נותן בוסט רציני לקמפיין.
הקמפיין הזה הצליח להתברג במקום הרביעי גם בלי להראות ארטיק, קסטה או גלידה, ואפילו בלי לוגו אחד לרפואה. בגלידות נסטלה מתמקדים במותג של ארטיק קראנץ', ונותנים דגש על תוכן רלוונטי. במקרה הזה, הפרזנטור מרגי יושב על שפת הבריכה ומשיב לשאלות אישיות, והאמת? זה עובד.
אל המקום החמישי הגיע פרק חדש של "חיים של אמא" - וידאו-בלוג ההורות המוצלח של עדן בן זקן, בשיתוף שופרסל בייבי. הפעם עדן, אם צעירה לתינוק שתיכף נכנס לגן בפעם ראשונה, נפגשת עם ד"ר עידית פוזנר, נוירולוגית ילדים ומנהלת שירות התפתחות הילד און-ליין בכללית. השיחה שומרת על קצב ועל קווים קלילים יחסית, ויחד עם זאת מצליחה לעניין את קהל היעד - אמהות צעירות, ולספק להן תוכן משלים ורלוונטי.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube