בשיתוף YouTube
משתמשים בכל הגילאים מגיעים ליוטיוב כדי לצרוך תכנים שמעניינים אותם, ומותגים מחפשים כל הזמן דרכים מתוחכמות לייצר פרסומות שישתלבו בחוויית הצפייה ולא יפריעו לה. דוגמה נהדרת לנקודת המפגש הזו אפשר לראות בקמפיין של סמסונג ישראל שנוצר בשיתוף עם נועה קירל ומרגי, עם הלהיט המדבק במיוחד "אמבולנס". אין פלא שהוא כבש בפער את מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש ספטמבר.
"סמסונג ישראל שמה לעצמה למטרה להיות בחזית העשייה השיווקית, ולהציג בכל פעם תוכן מקורי, יוצא דופן ובלעדי", מסביר רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של החברה. "זו הפעם השנייה שבה אנו משתפים פעולה עם נועה קירל גם במסגרת קליפ וסינגל חדש שלה, ומהרגע הראשון הבנו שיש כאן פוטנציאל אדיר. מלבד העובדה שמדובר ב'פאוור קאפל' הכי חזק בישראל, לכולם היה ברור שהסינגל עצמו יהיה להיט.
"יחד עם השותפים שלנו בנינו קריאייטיב ויצאנו להפקה מטורפת של קליפ, בלוקיישן יצירתי. דאגנו שהמדיה תספר את הסיפור של הקליפ והחיבור שלו ל-Galaxy Note 20, ככלי חזק של Work and Play, שכן גם הסיפור של מרגי ונועה והוא דומה - זוג, שעובד יחד, צומח יחד ויודע לשלב בין העבודה לחיים".
אל המקום השני במדד הגיע הקמפיין של משרד הבריאות בכיכובו של קובידון, אחיו האובד של קופידון, שמסתובב בישראל ומציב לנו תמונת מראה של הכשלים בהתמודדות עם נגיף הקורונה. עם יותר משמונה מיליון צפיות, הקמפיין ההומוריסטי הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד והצליח להציף את כל הדרכים שבהן אנחנו מעגלים פינות בכל מה שקשור בנגיף.
אל המקום השלישי הגיע הקמפיין של רשת ACE בכיכובו של הזמר רותם כהן, שמזמינים אתכם יחד לשדרג את הבית. סדרת הסרטונים הזו מנצלת את המצב המאתגר שבעקבותיו כולנו נאלצים להישאר בין כותלי הבית, ומזמינה אותנו לצחוק קצת גם מהשגרה המוזרה שנכפתה עלינו - והכל עם המילים והקצב הייחודי של כהן.
במקום הרביעי במדד אפשר למצוא את הקמפיין של תנובה לשוקו יולו, בכיכובם של בן זיני ואמא שלו. במחווה לסצינות מסיבות הקולג' מהסרטים, השניים חולקים יחד "שוטים" של שוקו, ופותחים את כל הקלפים - כולל כל מה שרציתם לדעת על הפרידה מטיילור מלכוב. הקמפיין גרף כבר יותר משני מיליון צפיות.
את המקום החמישי והאחרון במדד החודשי סוגר הקמפיין של פרטנר לרשת הדור החמישי - 5G. הקמפיין פונה אל כל הגילאים ומערב נוסטלגיה עם חדשנות, במטרה להעביר את המסר של יתרונות הרשת החדשה שנוגעים לכל סוגי המשתמשים. כמעט מיליון וחצי צפיות כבר הספיק לגרוף הקמפיין, שפשוט לא הסכמנו לדלג עליו.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube