תקלה בישראכרט: הודעה ללקוחות על הנפקת כרטיסים חדשים
במהלך הלילה נשלחו לאלפי לקוחות ישראכרט ואמריקן אקספרס הודעה לפיה הונפק להם כרטיס אשראי חדש. ישראכרט: "היתה תקלה, שלחנו הודעה נוספת שמבטלת את ההודעה הראשונה. לא נגרם נזק ללקוחות"
תקלה בחברת כרטיסי האשראי ישראכרט. אלפי לקוחות חברת ישראכרט ואמריקן אקספרס קיבלו במהלך הלילה הודעה כי יוחלף להם כרטיס האשראי. בנוסף נכתב בהודעה כי הקוד הסודי יישלח לביתם.
- ב-9 חודשים הציבור "גיהץ" ב-180 מילארד שקל
מפניות שהגיעו ל ynet עולה כי לקוחות גם קיבלו הודעה על שינוי במסגרת האשראי שאושרה להם.
בישראכרט לא פרטו מה מקור התקלה, אולם אישרו ל ynet כי עקב תקלה נשלחו לכמה אלפי לקוחות הודעה כזו, אולם לדבריהם, לאחר מכן נשלחה הודעה נוספת המבטלת את ההודעה הראשונה. בחברה מדגישים כי התקלה תוקנה מיד וכי לא נגרם כל נזק ללקוחות ולא השתנה דבר במסגרות האשראי.
ישראכרט היא זכיינית המותג אמריקן אקספרס בישראל והיא גם מנפיקה את הכרטיסים של המותג האמריקאי. החברה מחזיקה בנתח של כ-40% משוק כרטיסי האשראי.
מישראכרט נמסר בתגובה: "בעקבות תקלה נקודתית במערכת שליחת המסרונים קיבל אחוז קטן מלקוחות החברה הודעה שגויה. התקלה אותרה במהירת ומסרון מתקן יצא במיידי. ישראכרט מתנצלת על התקלה".