שתף קטע נבחר

דרושים בהיי-טק: סטודנטים ודוברי ערבית

חברות בענף מתרחבות ומגייסות עובדים מנוסים לנתניה ותל אביב, אבל גם סטודנטים ובוגרים ללא ניסיון ליוקנעם ולמגדל העמק. אספנו עבורכם רשימה כדי שתוכלו למצוא את העבודה המתאימה

לאחר שנה של האטה בגיוסי עובדים, חברות ההיי-טק נערכות לזינוק מחודש: במהלך 2016 נרשמה מדיניות גיוס זהירה בחברות ההיי-טק. בחודשים אלו נעצרו גיוסי העובדים, מה שהביא לכך ש-32% מהחברות לא עמדו ביעדי הגיוס שלהם ולא התפתחו כפי שציפו.עם זאת, לקראת סוף השנה נרשמה התעוררות - לצד עלייה של 5% בשכר העובדים הממוצע. לקראת השנה החדשה אספנו הצעות עבודה בשלל תפקידים בתחום:

 

חברת נס, המספקת פתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT) היא אחת מהחברות שמגייסות עובדים ברבעון הקרוב.

 

כתבות נוספות בנושא היי-טק בערוץ הקריירה

סיכום השנה בהיי-טק: העצירה הפכה לזינוק

מרקדן לסטארט-אפיסט: היי-טק ללא ניסיון

לא רק פינג פונג: טרנד הבריאות של ההיי-טק

 

Start IT Up, היחידה החדשה של חברת נס המספקת פתרונות לסטארטאפים והיי-טק, מגייסת לתפקידים הבאים: תוכניתני/ות Front end, התפקיד כולל פיתוח Front-End על פלטפורמות רחבות היקף ואחריות על יצירת חוויית משתמש ליישומים עסקיים, משרות מלאות וקבועות לטווח הארוך במרכז הארץ או באזור השרון, דרוש ניסיון בפיתוח בטכנולוגיות WEB עם דגש על Angular ואנגלית ברמה גבוהה.

  

בנוסף, בחברה זקוקים למפתח/ת Back End מנוסה לסטארט-אפ שמרחיב את הפעילות שלו. התפקיד כולל פיתוח של מערכות, אינטגרציה ועבודה מול שותפים, העבודה היא במשרה מלאה וקבועה בתל אביב, על המועמדים להיות בעלי שלוש שנים לפחות בפיתוח NET #C, פיתוח Multi-threaded ואנגלית ברמה גבוהה.

 

דרוש גם תוכניתן/ית JAVA בכיר/ה (Tech Lead) לצוות Back End לצורך השתלבות בסטארט-אפ באזור השרון. התפקיד דורש ניסיון של חמש שנים לפחות בפיתוח JAVA, Spring ועבודה עם Cloud.

 

מייל לשליחת קורות חיים: Nitzan.Sheizaf@startitup.win

 

חברת Sisense המפתחת ומוכרת תוכנת בינה עסקית אשר מאפשרת למשתמשים עסקיים לנתח מידע ונתונים מורכבים, מגייסת עובדים למשרדי החברה הממוקמים בתל אביב, ביניהם: אנשי מכירות בעלי ניסיון מכירות במודל inside sales בשוק הבינלאומי ואנגלית ברמת שפת אם. יתרון משמעותי לבעלי ניסיון במכירות תוכנה.

בנוסף, בחברה זקוקים למפתחי Back End מנוסי,ם בוגרי מדעי המחשב, בעלי ידע נרחב ב C#,C++ וניסיון בעבודה עם טכנולוגיות Big Data) HADOOP and NoSQL)

בנוסף, דרושים מנהלי לקוחות אסטרטגיים (Customer Success Manger) בעלי ניסיון של שבע שנים לפחות בהובלת פרוייקטי תוכנה מורכבים ועבודה עם לקוחות Tier 1 בשווקים גלובאליים.

 

לשליחת קורות חיים: http://www.sisense.com/careers/

 

חברת Cliktale העוסקת בתחום ניהול חווית הלקוח בדיגיטל מגייסת עשרה עובדים חדשים. בין התפקידים הדרושים: תפקידים, ביניהם: אנאליסט חקר התנהגות צרכנים.

התפקיד כולל ניתוח התנהגות גולשים באתרי מסחר באמצעות איסוף נתונים, ביצוע אנליזות וגיבוש מסקנות באמצעות דו"חות מקיפים המוגשים ללקוחות החברה. על המועמדים להיות בעלי ניסיון של למעלה משנתיים בתפקיד אנליסט, יכולת אנליטיות גבוהות, אנגלית ברמת שפת אם ותואר ראשון במנהל עסקים או מערכות מידע. העבודה בימים ב'-ו' במשרדי החברה ברמת גן, ודרושה זמינות לנסוע לחו"ל אחת לרבעון.

 

מייל לשליחת קורות חיים: clicktale.cxail@applynow.io

 

לחברה דרוש גם מנהל פרויקטים מול לקוחות Fortune 500. התפקיד כולל הובלה וניהול של תהליכים ופרויקטים מורכבים בעולם השיווק הדיגיטלים. על המועמדים להיות בעלי למעלה מחמש שנות ניסיון כמנהלי פרוייקטים מול לקוחות לקוחות Fortune 500, ניסיון מוכח בהובלת פרוייקטים טכנולוגיים בדגש על יחסי לקוח, ניסיון ב-Agile ,

יכולת ראייה מערכתית, בוגרי הנדסת תעשייה וניהול ואנגלית ברמת שפת אם. העבודה בימים ב'-ו'.

 

בנוסף, בחברה מחפשים מהנדס בודק תוכנה, התפקיד כולל בדיקה ידנית של התוספים החדשים למוצר תוך בניית אסטרטגיה רחבה של בחינת תקינות לאורך זמן. על המומעדים להיות בוגרי תואר ראשון במדעים מדויקים (עדיפות למדעי המחשב), תשוקה וידע על סביבות web, הבנה עמוקה במתודולוגיות עבודה של בדיקת תוכנה, בעלי היכרות מעמיקה עם כלי העבודה הרלוונטיים לתחום כגון- Fiddle ו-FireBug, ידע נרחב בשפות קוד - HTML, JavaScript, CSS, CORS and Ajax, היכרות עם שאילתות SQL, ניסיון בעבודה בצוותי Scrum ואנגלית מצוינת.

 

מייל לשליחת קורות חיים: clicktale.DF.207@applynow.io

 

 

בחברה זקוקים גם למפתח פרונט, עבודה עם צוותי Scrum, צמוד למנהלי המוצר וצוות ממשק המשתמש. על המועמדים להיות בעלי שלוש שנות ניסיון בתפקיד דומה, בעלי היכרות עם טכנולוגיות AngularJS, ReactJS, Meteor, Backbone.js, ניסיון עבודה בתחום הקליינט ושימוש בכלים כגון Webpack, Gulp, ידע נרחב בעיצוב ומתודולוגיות עבודה בתחום ה- UI וה- UX וידע מקדים בארכיטקטורת קליינט. יתרון למבינים בלינוקס.

 

מייל לשליחת קורות חיים: clicktale.BC.208@applynow.io

 

 
   (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)

חברת מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, המתמחה בתחום האנליטיקה, בינה עסקית וניתוח נתונים, מגייסת 15 עובדים חדשים. בין השאר דרוש Data Scientist מתחיל או מנוסה, לצורך חטיבה שמוקמת בימים אלו בבנק גדול. על המועמדים להיות בעלי תשוקה לעבודת נתונים ו-BIG DATA, בוגרי תואר בסטטיסטיקה/תעשיה וניהול/מדעי המחשב מאוניברסיטה מוכרת, עדיפות למסיימים בהצטיינות. בנוסף, דרוש ניסיון בעבודה עם SQL. יתרון לבעלי ניסיון בעבודה בסביבה פיננסית, ולבעלי ניסיון בעבודה עם SAS.

 

בחברה מחפשים גם סטטיסטיקאי/ת, לפיתוח ותיקוף מודלים סטטיסטים בתחום סיכוני אשראי. על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון/שני בסטטיסטיקה, יתרון למסיימים בהצטיינות לבעלי ניסיון בפיתוח מודלים ובעבודה עם SAS.  

 

כמו כן, דרוש גם סטטיסטיקאי/ת או אנליסט/ית לתחום ניהול סיכוני אשראי. התפקיד כולל עבודת אפיון, ניתוח ופיתוח של מודלים ובסיסי נתונים בתחום סיכוני האשראי, באמצעות שימוש בכלים סטטיסטים וטכנולוגיים. על המועמדים להיות בעלי רקע טכני מובהק,  בוגרי תואר ראשון רלוונטי (מדעי המחשב/סטטיסטיקה/מתמטיקה/כלכלה), יכולות תכנות ברמה גבוהה, יכולות אנליטיות גבוהות, יכולת עבודה עצמאית בסביבה מחשובית, ניסיון בעבודה מול בסיס נתונים גדולים ובתכנות ב-SQL, הבנה עסקית ונסיון ביישום טכנולוגי של דרישות עסקיות.

 

יתרון לבעלי היכרות עם כלי SAS, היכרות עם עולם האשראי הבנקאי, היכרות עם דרישות באזל 2 ותואר שני רלוונטי. יתרון משמעותי לבעלי ניסיון בפיתוח מודלים ובסיסי נתונים לסיכוני אשראי.

 

לחברת סטארט-אפ בפתח תקווה שפיתחה מוצר web בתחום המכשור הרפואי, דרוש senior frontend developer. על המועמדים להיות בוגרי תואר ראשון בתחום טכנולוגי מטעם מוסד אקדמי מוכר, בעלי ניסיון של שלוש שנים לפחות בפיתוח client side, בעלי ניסיון של שנה לפחות ב-Angular js 1.5, יתרון לבעלי ניסיון בעבודה עם Angular 2.

 

מייל לשליחת קורות חיים:  ronis@sqlink.com

 

עבודה בסביבת Big-Data

בנוסף, ישנו צורך במוביל פתרונות SAS, התפקיד כולל עיבוד והכנת נתונים ובניית דוחות בכלים המתקדמים של SAS, הדרכה והובלת פתרונות ועבודה בסביבת Big-Data. על המועמדים להיות בעלי ניסיון בעבודה עם SAS, ניסיון בפיתוח ועיצוב דוחות ממערכות מתקדמות, גישה טכנולוגית, יכולת הובלה והנעה תקשורתיות, יתרון לבעלי ניסיון ניהולי.

 

מייל לשליחת קורות חיים: jobs@miac.com

 

   (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)
 

 

עבודה גם ברמת גן

חברת  Pyramid Analytics המייצרת פלטפורמות בינה עסקית לתאגידים, מגייסת 10 עובדים למרכז הפיתוח ברמת גן. לחברה דרוש Senior Full Stack Java Dev עם לפחות שש שנות ניסיון בתחום, מתוכן לפחות שנתיים בניסיון עם טכנולוגיות Client כגון React/Angular כולל JavaScript ו-HTML5 וניסיון מעמיק ב-Server כולל פיתוח Multithreading.

 

בנוסף, לחברה דרוש Senior Java Dev, עם לפחות שש שנות ניסיון בתחום וניסיון מעמיק ב-Server כולל פיתוח Multithreading. יתרון משמעותי לבעלי ניסיון כשנה בטכנולוגיות Client כגון React/Angular כולל JavaScript ו-HTML5.

 

בחברה מחפשים גם QA engineer & Automation בעלי שלוש שנות ניסיון לפחות בפיתוח אוטומציה למוצר מורכב ועבודה עם Selenium Web Driver.

 

מייל לשליחת קורות חיים: jobs@pyramidanalytics.com

 

משרות לבעלי תואר אקדמי ללא ניסיון

חברת הטכנולוגיה אפלייד מטיריאלס, העוסקת בפיתוח ובייצור של ציוד לבקרת תהליך ייצור שבבים, מגייסת כ-100 עובדים חדשים, בתחום הפיתוח מגייסת החברה בעיקר מהנדסי תוכנה, מפתחי אלגוריתמים, מהנדסי מערכת ופיזיקאים. בתחום העסקי נדרשים מנהלי מוצר ומנהלי Business Management, ובתחומי התפעול והייצור יגויסו מהנדסי אינטגרציה ומהנדסי תעשיה וניהול. בנוסף, לתמיכה בלקוחות החברה בקרית גת, יש צורך בטכנאים, הנדסאים ומהנדסים לתחום השירות. חלק מן המשרות פתוחות עבור מועמדים ומועמדות בעלי השכלה אקדמית רלוונטית וללא ניסיון תעסוקתי.

 

מייל לשליחת קורות חיים: applied_career@amat.com

פרטים נוספים אודות המשרות הפתוחות נמצאים באתר החברה .

 

מהנדס תוכנה ועוזר סמנכ"ל

חברת קיידנס ( Cadence Design Systems), אשר עוסקת בפיתוח כלי תוכנה לתעשיית המוליכים למחצה, מגייסת כ-20 עובדים חדשים למרכזי החברה בפתח תקווה ובחיפה, ביניהם: מהנדסי פיתוח תוכנה. על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון בהצטיינות במדעי המחשב או הנדסת תוכנה מאחד ממוסדות ההשכלה המובילים, ובעלי ניסיון של שנה לפחות בפיתוח באחת משפות ה-O.O.

 

כמו כן, זקוקים בחברה ל-IP Technical Sales Manager, איש מכירות בתחום ה-IP (Intellectual Property) בעל רקע טכני מעולם הצ'יפ דיזיין. בנוסף, דרוש איש/אשת IT למשרה הכוללת תמיכה טכנית בסביבת מחשוב מבוססת Windows. המועמדים נדרשים להגיע עם ניסיון קודם של עד שנתיים בתפקיד דומה, לשלוט באופן מלא במערכות WIN וביישומי Office, וכן ולהיות בעלי תודעת שירות ושליטה טובה בשפה האנגלית.

 

מייל לשליחת קורות חיים: Jobs-il@cadence.com

 

משרות למתחילים ולסטודנטים

konimbo, חברה לבנית חנויות וירטואליות, מתרחבת ומחפשת 10 אנשי פיתוח צד לקוח, גם ללא ניסיון. דרוש מתכנת Client side בעל ידע ב-CSS ו HTML ,Bootstrap, JS, ו-JQuery. ידע ברמה גבוהה דרוש ב- HTML,CSS,JQUERY, הצטיינות ועמידה ביעדים. יתרון לבעלי ניסיון של 1-3 שנים ב-Client Side.  כמו כן דרושה גם יכולת למידה או עבודה עצמאית, עבודה בצוות, נחישות ומכוונות להישגיות גבוהה.

 

מייל לשליחת קורות חיים: adi@konimbo.co.il

 

חברת StartApp מפתחת פלטפורמות דיגיטליות לשיווק אפליקציות מובייל, מגייסת 10 עובדים למרכז הפיתוח שלה בנתניה. החברה מגייסת עובדים בתחומים הבאים: מפתח/ת JAVA, על המועמדים להיות בעלי ניסיון של ארבע שנים לפחות בפיתוח JAVA לצד הסרבר בסביבת לינוקס, ובעלי נסיון קודם בעבודה בחברת BIG DATA. כמו כן, דרוש סטודנט/ית להנדסה למשרת סטודנט במחלקת ה-DATA, לצורך ניתוח מאגר ביג דאטה. דרושה היכרות עם אקסל ו-SQL.

 

כמו כן, בחברה מחפשים גם מנהלי לקוחות, לטובת ניהול לקוחות החברה, שהם מפתחי אפליקציות ומפרסמים. דרושה הכרות עם התחום, אנגלית ברמה גבוהה מאוד ושליטה באקסל.

דרוש גם Customer Growth Manager, על המועמדים להיות בעלי נסיון קודם בחברת גיימינג או אונליין בתפקיד דומה, בעלי ניסיון באנליזה ואופטימיזציה, נסיון באימייל מרקטינג, הכרות עם SQL, ידיעת אקסל ברמה גבוהה ואנגלית ברמת שפת אם.

 

בחברה מחפשים גם מהנדס/ת DEVOPS, בעלי ארבע שנות נסיון לפחות כמהנדס/ת DEVOPS בסביבת ביג דאטה, נסיון בפיתוח (פייתון/ באש/ JAVA)והכרות עם ורטיקה, קסנדרה ומונגו.

 

לשליחת קורות חיים: http://www.startapp.com/careers/#jobs_query

 

משרות בצפון הארץ

בטאואר-ג'אז, יצרנית השבבים המעסיקה כ- 1,400 עובדים, מגייסת כ-35 עובדים. בין המשרות הפתוחות ישנם מהנדסי תהליך, משרה הפתוחה לצעירים או לבעלי ניסיון שיצטרפו לצוותי ההנדסה בארגון. התפקיד כולל התמודדות עם עשרות מוצרים שמיוצרים בקווי הייצור, התמודדות עם בעיות הנדסיות, פתרון תקלות ושיפור תהליכים. על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון בהנדסה כימית או הנדסת חומרים. בנוסף, דרושים בוגרי תארים מתקדמים בהנדסת חומרים, הנדסה כימית או פיזיקה, שישמשו כמהנדסי פיתוח ויעסקו בפיתוח תהליכי ייצור מתקדמים, ושדרוג תהליכים.

 

בטאואר-ג'אז מגייסים גם מנתח מערכות לקבוצת האפליקציות העסקיות. התפקיד כולל ניתוח, תמיכה ואינטגרציה של תהליכים במערכות מידע העסקיות ועל המועמדים להיות בוגרי תואר במערכות מידע או מדעי המחשב ובעלי ניסיון של מספר שנים בניתוח מערכות עסקיות.  

 

תפקיד נוסף הוא כלכלן למחלקה העסקית, הכולל הכנת תקציב ובקרה, תמחיר, הערכת מלאי בתהליך, הכנת תחזיות, ניתוחים פיננסיים שונים, ובדיקות כדאיות שונות למנהלי החברה.על המועמדים להיות בוגרי תואר ראשון בכלכלה ועם שנתיים ניסיון בתחום. המשרות מיועדות למועמדים המתגוררים בצפון או מעוניינים להעתיק את מגוריהם צפונה.

 

מייל לשליחת קורות חיים: hr_rec@towersemi.com

 

דרושים בוגרים בהצטיינות

חברת Chorus המפתחת מערכת לניתוח מבוסס AI של שיחות מכירה, מחפשת עובדים למשרדיה בתל אביב. בחברה מציינים כי הם מחפשים עובדים בעלי רקורד מוכח של הצטיינות, בעלי מוטיבציה, רצון להשפיע, עבודת צוות, ניהול עצמי ויכולות תקשורתיות גבוהות. בין התפקידים הדרושים ישנו Front-End expert. על המועמדים להיות בעלי מומחיות ב-JavaScript ,CSS ו- HTML5, הבנה עמוקה וניסיון עם Angular, יתרון ל-Angular 2, לפחות שלוש שנות ניסיון בפיתוח אתרים, בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב או תארים מקבילים. כמו כן, דרושים יכולות של שחקן צוות, למידה עצמית, עין חדה ל-UX, וחוש הומור.

 

מייל לשליחת קורות חיים: https://www.chorus.ai/career 

 

למשרד ממשלתי ולחברה פיננסית

לחברת א.מ.ן מחשבים בע"מ דרוש מנתח/ת מערכות BI מנוסה למשרד ממשלתי בירושלים.

על המועמדים להיות בעלי ניסיון של שנתיים לפחות בניתוח מערכות BI, נכונות למשרה מלאה, ובעלי השכלה רלוונטית.

 

לשליחת קורות חיים

 

כמו כן, דרוש CTO מנוסה מאד לתפקיד בכיר בחברת פיננסית, בעל /ת ידע מעמיק בתחום ה-payments וה-Billing והבנה בעולם העסקאות. התפקיד דורש יכולת הובלה וניהול משמעותיים מאד, ידע מעמיק בעולם הפיננסי, יכולת הובלה טכנולוגית וראיה עסקית ניהולית מחוברת טכנולוגיה. על המועמדים להיות בעלי ניסיון של 10 שנים לפחות כ-CTO, בעלי היכרות מעמיקה עם עולם התשלומים והסליקה, הבנה מעמיקה בטכנולוגיות עכשוויות, תואר ראשון במדעי המחשב/הנדסת תכנה, יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה באנגלית ועברית, ידע רחב בארכיטקטורה, יכולת ניהול והנהגה של צוותים ומקצוענים בתחום ויחסי אנוש מעולים.

 

לשליחת קורות חיים

 

מטמיעי מערכות מידע למשמרות 24/7

לחברה בינלאומית דרוש מתכנת/ת (Hands On.NET) מנוסה לתפקיד הכולל עבודה בסביבתNET ו-MVC, בצוות פיתוח מגוון ופיתוח תשתיות לפי סטנדרט גבוה. יש צורך בתואר ראשון במדעי המחשב/הנדסת תוכנה ממוסד מוכר, לפחות חמש שנות ניסיון רלוונטי ב-NET וניסיון בפיתוח תשתיות. יתרון לבעלי ידע וניסיון עם MVC.ו-MVVM.

 

בנוסף, דרוש ידע רב וניסיון עם הטכנולוגיות הבאות: RESTful API, Dependency, יתרון לבעלי ניסיון בעבודה מול בסיסי נתונים MSSQL ויתרון משמעותי לבעלי ידע ב-Injection,Entity Framework.

 

לשליחת קורות חיים

 

   (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)

לחברת "ג'ון ברייס הדרכה" דרושים מטמיעים/ות מערכת מידע רפואית בבי"ח אסף הרופא, היקף משרה מלאה במשמרות 24/7 כולל סופי שבוע, תחילת עבודה מידית, העבודה בצוות בפרויקט זמני עם אופציה להמשך.

 

דרוש ניסיון בעבודה עם לקוחות, יתרון משמעותי לבעלי ניסיון בהדרכה/הטמעה/תמיכה, כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש מצויינים, יכולת לעבוד בצוות, נכונות לעבודה מיידית ונכונות לעבודה בסופי שבוע.

 

לשליחת קורות חיים

 

יתרון לדוברי ערבית

דרושים  מתכנתי/ות מובייל ללא ניסיון רב או בוגרי קורסים, להשתלבות בפעילות חדשה בתחום המציאות הוירטואלית או מציאות מעורבת בעולם המובייל. דרוש ידע בסיסי בתכנות, אנגלית ברמת קריאה והבנה, יכולת למידה עצמאית ונכונות ללמידה אינטנסיבית של טכנולוגיות חדשות. בנוסף, דרוש ידע במתמטיקה ברמת תיכון ומעלה, מוטיבציה בשמיים ורצון למימוש עצמי. יתרון לבעלי ידע במתמטיקה ברמה גבוהה, ולבעלי ידע בתכנות מעשי של אנדרואיד /אייפון.

 

לשליחת קורות חיים

 

לעיריית רעננה דרוש איש/אשת HelpDesk, בעלי ידע נרחב וניסיון בתחומים המחשוב והרשת השונים. המשרה היא מלאה ותחילת העבודה הינה מידית. יש צורך בידע וניסיון עם יישומי Office.

לשליחת קורות חיים

 

למרכז תמיכה בחברת היי-טק ביוקנעם, דרוש תומך/ת טכני/ת פנים ארגוני/ת, תנאים מתגמלים ואפשרויות קידום למתאימים, דרוש ניסיון בתמיכה טכנית ואנגלית ברמה גבוהה. יתרון לדוברי ערבית ברמה טובה.

לשליחת קורות חיים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים