ועידת הבריאות: ראיון עם טל רוזן, מנהלת מכירות ריסק ובריאות ארצי, מגדל
(צילום: אורי דוידוביץ, ירון ברנר, אלכס בורטמן)

ועידת הבריאות מאורגנת על-ידי קבוצת "ידיעות אחרונות" בשיתוף נותני חסות
"העובדה שיש כל כך הרבה ישראלים מפונים שמנותקים גאוגרפית מהמערכות הבריאותיות שלהם חידדה אצלנו את הצורך לסייע להם קודם כל להגיע לאבחנה בצורה המהירה והנגישה ביותר". כך אמרה היום (ב') טל רוזן, מנהלת מכירות ריסק ובריאות ארצי במגדל, בוועידת הבריאות של ynet ו-"ידיעות אחרונות".
"הדבר הזה נתן חיים חדשים למוצר של שירותי רפואת האונליין, שמאפשרת התייעצות רפואית עם מומחים רפואיים אפילו ברמת פרופסורים ומנהלי מחלקות. זה נכון גם למילואימניקים שנמצאים רחוק מהבית. זאת אומרת, תחשבי שכרגע מישהו נמצא באיזשהו בסיס מרוחק או בנקודה מרוחקת ובאמצעות הסמארטפון יכול לקבל איזושהי חוות דעת רפואית והתייעצות. אנחנו מדברים על חוות דעת רפואית שיכולה להינתן תוך 72 שעות. זה סופר משמעותי בטח במלחמה, בטח בבריאות הגוף ובנפש".
1 צפייה בגלריה
ועידת הבריאות של קבוצת ידיעות אחרונות
ועידת הבריאות של קבוצת ידיעות אחרונות
טל רוזן בוועידת הבריאות
(צילום: יאיר שגיא)
לדבריה, "אנחנו במגדל יודעים שזה לא רק היכולת לתאם את התור, זה גם באותם רגעים שאדם שיושב בבית נורא מודאג, ואחד הדברים שהיו לנו חשובים בכיסוי שנקרא בדיקות אבחנתיות וייעוץ היה להנגיש ולתת תור מהיר תוך שלושה ימי עסקים".
רוזן הוסיפה כי אם פעם הלקוחות היו רוצים רק להגיש חשבונית לביטוח כדי לקבל החזר מלא או חלקי עבור השירות, היום הם רוצים שהשירות יהיה כולל גם, למשל, תיאום של תור מהיר לרופא מומחה או בדיקה. "מי מאיתנו לא היה בסיטואציה שהוא צריך דימות, ממוגרפיה ו-MRI? זה מאוד קל להגיד תור מהיר לבדיקות אבחנתיות, אבל אחד הדברים הכי מבוקשים מספטמבר זה בדיקת שמיעה. בדיקה כל-כך פשוטה, נראית הכי נפוצה והכי פשוטה לקבל. ואת תוהה למה כולם בספטמבר צריכים בדיקת שמיעה? אז זה אחד הדברים שעושים כשמנסים לקבל אבחון להפרעות קשב וריכוז. בדיקת השמיעה הופכה להיות יותר ויותר פופורלית, במיוחד בחודשים מסוימים עם תחילת שנת הלימודים, והביקושים עולים. אז כאן אנחנו באמת מסייעים בבדיקות הנפוצות, להגיע לאבחון ולבדיקה כמה שיותר מהר".
בנוגע לשינויים הטכנולוגיים התכופים בעולמות הרפואה והתאמת הפוליסות אליהם, אמרה רוזן כי "אנשים שרכשו את הכיסוי הכי מוצלח ואיכותי שיכלו, יושבים חצי שנה אחרי ורואים שיש בדיקה חדשנית פורצת דרך שלא נמצאת בפוליסה שלו. היום מגדל משיקה מוצרים אמבולוטוריים ללא רשימה סגורה של בדיקות וייעוץ, וכשקונים את הכיסוי הזה אפשר לדעת שגם אם בעוד שלוש שנים תצוץ בדיקה טכנולוגית חדשה - המבטוח ביטח את עצמו. זה באמת מהווה יתרון משמעותי, ואני מציעה לכל מי שרוכש פוליסה לבדוק שהיא ללא רשימה סגורה של בדיקות".