שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

600 אלף שקלים לנפגעי תקיפה מינית

דום ועיני חושפים בטן, הפילהרמונית עושה כבוד למשפחת שגיא, מקיבוץ לביא לאדמו"ר בלונדון, אות מפעל חיים ללאודר ומה הקשר בין שתן ואמנות. רכילות עסקית

במסגרת כנס על הטרדות מיניות, שיזם משרד החוץ והתקיים במשרד האו"ם בניו יורק, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, אורית סוליציאנו, הרצתה כי "הקוד הוולונטרי שפיתח איגוד מרכזי הסיוע בשיתוף מכון התקנים הישראלי, הוא כלי שכל מדינה בעולם יכולה ללמוד ממנו, כולל האו"ם, שסובל מהרבה מאוד הטרדות מיניות".

 

במקביל, בישראל, התקיים במהלך חודשי מרס-אפריל קמפיין TOGETHER# עבור איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעים, כשהתרומה רוכזה ממכירת ספרון ברשת סופר-פארם. עד לרגע זה נאספו ממכירת הספרון כ-600 אלף שקלים.

 

אחת הקריאות להצטרף ליוזמה הגיעה מצידה של השחקנית מילי אביטל רנדולף. עוד נראו בכנס: מנכ"לית קרן הדסה רבי אלן פלקס, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית אורית סוליציאנו, סגנית ראש המשלחת לאו"ם נועה פורמן ונוני אביטל, אמה של אביטל – רנדולף.

רבי אלן פלקס, אורית סוליציאנו, מילי אביטל רנדולף, נועה פורמן, נוני אביטל. צילום: איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.

אלן פלקס, אורית סוליציאנו, מילי אביטל רנדולף, נועה פורמן, נוני אביטל (צילום: איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית)
אלן פלקס, אורית סוליציאנו, מילי אביטל רנדולף, נועה פורמן, נוני אביטל(צילום: איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית)

תגידו מזל טוב למשפחת עיני-דום

תגידו מזל טוב לעופר עיני ורוית דום שנמצאים בהריון ראשון. תזכורת קטנה: דום היא מנכ"לית רשת עמל, ועיני הוא יו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל ובעבר יו"ר הסתדרות העובדים הכללית החדשה.

 

היא הייתה העוזרת האישית שלו, ולאחר שנחשפו הקשרים האישיים שלהם והוא התגרש מאשתו הראשונה  - השניים נישאו. הבטן הגדלה נצפתה בבת המצווה של רומי, בתו של איש העסקים תמיר ויצמן ונכדתו של איש העסקים מני וייצמן. על הקייטרינג: "פלפל פרודקשן".

דנה טביב, רוית דום – עיני, אלי טביב, עופר עיני (צילום: רפי דלויה)
דנה טביב, רוית דום – עיני, אלי טביב, עופר עיני(צילום: רפי דלויה)
 

הממרודים ושגיא חוגגים

מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן משה ממרוד מלווה ברעייתו דליה, הבת מורן ממרוד לביאד - סמנכ"לית אסטרטגיה בתדיראן, בעלה עמוס לביאד ובנם אורי, בילו את כל שישי בגני התערוכה בתל אביב, וביחד עם עוד כ-4,000 אוהדים נלהבים ליוו ועודדו את הג'ודוקא שגיא מוקי עד לזכייה במדליית הזהב באליפות אירופה בג'ודו.

 

ממרוד העניק חיבוקים למוקי, אימו ולמאמן - אורן סמדג'ה. תדיראן מלווה את מוקי בשלוש השנים האחרונות, והעניקה לו עד היום מאות אלפי שקלים, לסיוע וליווי באימונים ובתחרויות בארץ ובעולם.

אורי לביאד, דליה ומשה ממרוד, שגיא מוקי, מורן ממרוד לביאד (צילום: יח
אורי לביאד, דליה ומשה ממרוד, שגיא מוקי, מורן ממרוד לביאד(צילום: יח"צ)
 

הקונצרט של שגיא

התזמורת הפילהרמונית וקרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית הקדישו קונצרט גאלה מיוחד, בניצוחו של ג'אנאנדראה נוזדה, לכבודם של ליזיקה, עמי וטדי שגיא, על תרומתם הכספית, שנמדדת במיליוני שקלים רבים במהלך השנים.

 

בקבלת הפנים לידידי הקרן ואורחי משפחת שגיא נראו יעקב פרי ורעייתו, רחל אדטו, לימור לבנת, שגריר איטליה בישראל פרנצ'סקו מריה טאלו ורעייתו, זאב רוטשטיין ורעייתו ואורנה נופרבר - האחראית על המזרח התיכון בחברת אסתי לאודר.

עמי וליזיקה שגיא, אורנה נופרבר, פרנצ'סקו מריה טאלו ורעייתו (צילום: יוסי זליגר)
עמי וליזיקה שגיא, אורנה נופרבר, פרנצ'סקו מריה טאלו ורעייתו(צילום: יוסי זליגר)
 

דהאן מעודד אמנות צעירה

חברת UBS העולמית העניקה השנה את החסות המרכזית ליריד צבע טרי לאמנות עכשווית, שמציין עשור לפעילותו. לכן האורחים באירוע הפתיחה התקבלו על ידי מנכ"ל UBS Wealth Management ישראל, ד"ר אודי דהאן, שגם דאג לעודד את היוצרים הצעירים ורכש שלוש יצירות אמנות מ"החממה" בסך כולל של 7,000 שקלים.

 

בין הנוכחים: רון לובש, דן זיסקינד, יגאל אהובי וגלית גוטמן, אילן גרינבוים, סמי סגול, יגאל לנדאו, שלמה נחמה, דוד פורר, ישי דוידי, חזי בצלאל וג'ייסון אריסון.

חזי בצלאל ואודי דהאן (צילום: אבשלום ששוני)
חזי בצלאל ואודי דהאן(צילום: אבשלום ששוני)
 

לאודר שומר על הביטחון

איש העסקים, סר רונלד לאודר, קיבל במלון הפלאזה בניו יורק אות מפעל חיים על תרומה לקהילה מארגון התומך במשפחות של נפגעים מקרב אנשי כוחות הביטחון הפנימי של ה-Homeland Security.

 

בין המברכים: מפקד משטרת ניו יורק לשעבר ריי קלי, מושל פנסילבניה לשעבר טום רידג', ומייסד הארגון ריצ'רד קנדל.

טום רידג', ריי קלי, רונלד לאודר, ריצ'ארד קנדל (צילום: נעה גרייבסקי)
טום רידג', ריי קלי, רונלד לאודר, ריצ'ארד קנדל(צילום: נעה גרייבסקי)
 

האדמו"ר, אוברמן ולביא

האדמו"ר מביאלא, הרב ברוך לייב רבינוביץ', עשה כבוד למנכ''ל תעשיות לביא, מיכה אוברמן. הסיבה: השקת בית כנסת חדש של חסידות ביאלא בסטנפורד היל בלונדון, בהקמתו השקיעו כ-30 מיליון דולרים.

 

החלק של לביא: הריהוט, שכולל שני ארונות קודש, בשווי שני מיליון שקלים. אוברמן ציין במעמד שהמפעל סיפק עד עכשיו ריהוט לכ-50 בתי כנסת בלונדון ובמנצ'סטר, בעלות כוללת של כ-22 מיליון שקלים.

האדמו
האדמו"ר מביאלא ומיכה אוברמן(צילום: יח"צ)
 

בריק חוגג 70

אהוד ברק עזב לשעה קלה את עיסוקיו והגיע לברך את יצחק בריק לכבוד יום הולדתו ה-70, במסיבה אינטימית. בין החוגגים: האח הצעיר - הקבלן מיקי בריק, שהכין סרט על פועלו של אחיו הבכור, ומשמש כנציב קבילות החיילים, האלופים במיל. יפתח רון טל, אודי שני ואורן שחור.

 

על הארגון: בועז רימון וזוגתו סיגל אדר, מנכ"לית אגודת ידידי אוניברסיטת ת"א.

יצחק בריק ואהוד ברק (צילום: פזית חופי)
יצחק בריק ואהוד ברק(צילום: פזית חופי)
 

האחים גולברי בעומס

דוד, משה ויעקב, מבעלי חברת האופנה גולברי, השיקו את קולקציית הקיץ 2018 בסניף הדגל בגינדי TLV בת"א, משם מיהרו צפונה להשיק את הסניף החדש בנשר. בין לבין נפגשו עם הפרזנטורית אסתי גינזבורג והציגו את המעצבת החדשה שלהם - לינור אגסי גולברי. הספק לא רע ליום אחד.

האחים גולברי ואסתי גינזבורג (צילום: עידו איזק)
האחים גולברי ואסתי גינזבורג(צילום: עידו איזק)
 

מסטיקים ו... שתן לאמנות עכשווית

מנכ"לית סותבי'ס ישראל, סיגל מרדכי, הסבירה באירוע הפתיחה של יריד צבע טרי על השימוש בחומרים בלתי קונבנציונאליים באמנות עכשווית, תוך הדגמת יצירות ששילבו מסטיקים, פחיות שתיה ואפילו...שתן. ההסבר ניתן באירוע שקיימה חברת אקרו נדל"ן לכ-300 מלקוחותיה בפתיחת היריד, בראשות צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקובי.

אילן קפון, גיל שרון וזיו יעקובי (צילום: רפי דלויה)
אילן קפון, גיל שרון וזיו יעקובי(צילום: רפי דלויה)
 

מתכלכלים עם בולגריה

לשכת המסחר והתעשייה והאיחוד האירופי ערכו אירוע לרגל הנשיאות הבולגרית של האיחוד האירופי בתל אביב, תחת הכותרת "כשרונות טכנולוגיים ביבשת הישנה: ישראל, בולגריה והאיחוד האירופי".

 

בין הנוכחים: שר הכלכלה הבולגרי אמיל קרניקולוב שנחת במיוחד, שר הכלכלה אלי כהן, נשיא לשכת המסחר ישראל בולגריה - גד פרופר ומנכ"לית בנק דיסקונט - לילך אשר טופליסקי.

 

גד פרופר ואמיל קרניקולוב ()
גד פרופר ואמיל קרניקולוב

ובקיצור...

בנק הפועלים יעניק את החסות הראשית לוועידת נגישות ישראל ה-6, במסגרת שיתוף פעולה אסטרטגי בין הבנק לנגישות ישראל. הוועידה השנה תהיה בסימן חדשנות ועתיד הנגישות, ותעסוק באתגר הנגשת העתיד הטכנולוגי ומגמות התפתחות התחום בישראל.

המועדון הפיננסי של לשכת רואי חשבון קיים מפגש בנושא שיימינג לעסקים. סגנית נשיא ויו"ר פורום מנכ"לים מנהלי כספים וחשבים רו"ח אלינה פרנקל רונן אירחה את מנכ”ל ובעלים של רשת הייעוץ העולמית מקבוצת Success אלעד הדר כמו גם את רוני רימון, וביחד דנו בהשלכות שעלולות להיגרם לעסקים מתופעת השיימינג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית
צילום: איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית
מומלצים