עדיקה מסכמת רבעון: צמיחה בגולשי האתר, בהכנסות וברווח
חברת האופנה רשמה ברבעון השלישי של 2019 עלייה של 47% בהכנסות שהסתכמו ב-39 מיליון שקל, הרווח הנקי זינק ל-2.4 מיליון שקל. הכנסות הפעילות הבינ"ל זינקו ל-2.9 מיליון שקל לעומת 253 אלף ברבעון הקודם
חברת האופנה עדיקה , שבשליטת קבוצת גולף ובניהול דדי שוורצברג, סיכמה הבוקר (א') את הרבעון השלישי של 2019 עם צמיחה בהכנסות וברווח. בדו"חות הכספיים הראתה עדיקה תוצאות חיוביות לפעילות הבינלאומית שלה.
עדיקה מקפיאה את פעילותה באמזון ישראל עד לאחר הבלאק פריידי
חברת האופנה עדיקה תקים חנות פופ אפ במנהטן
בעקבות פתיחת החנויות: עדיקה הציגה עלייה בהכנסות אך גם בהוצאות
המכירות עלו ב-47% והסתכמו ב-39 מיליון שקל. זאת הודות לעלייה של 35% בלקוחות הפעילים באתר הסחר וצמיחה בפעילות השוטפת גם בחנויות הקמעונאיות. העלייה בהכנסות השפיעה על שורת הרווח הגולמי, שעלה ברבעון ב-45% והסתכם ב-23 מיליון שקל - 58.9% מהמכירות.
הרחבת הפעילות לחו"ל מתחילה לשאת פירות
על פי הדו"חות, הכנסות המגזר הבינלאומי של החברה זינקו ברבעון השלישי של 2019 ל-2.9 מיליון שקל. זאת בהשוואה להכנסות של 253 אלף שקל ברבעון הקודם - השני של 2019.
מתחילת השנה עד תום הרבעון השלישי בחודש ספטמבר הסתכמו ההכנסות של הפעילות הבינלאומית ב-3.1 מיליון שקל. החברה דיווחה שלאחר תקופת הדו"ח, מ-1 באוקטובר ועד מועד הפרסום, הסתכמו המכירות ב-4.2 מיליון שקל.
הוצאות של 2.7 מיליון שקל לשיווק ותמיכה באתר הבינלאומי, פתיחת חנויות פיזיות חדשות והגדלת מצבת כח האדם הגדילו את הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות ברבעון ב-49% ל-18.6 מיליון שקל. החברה רשמה הפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקל. בשורה התחתונה, סיימה עדיקה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח של 2.4 מיליון שקל - זינוק של 140% לעומת מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2018.
בינואר 2019 החלה עדיקה לפעול להרחבת פעילות המסחר המקוון גם לשוק הבינלאומי. בעדיקה הסבירו את הפוטנציאל, בכך שניתוחים שביצעה החברה הראו שפרופיל הלקוחה הישראלית דומה לפרופיל הלקוחה בשווקים בחו"ל. בחודש שעבר פתחה חנות פופ אפ בסוהו בניו יורק. ההשקעה בתשתיות לפעילות הבינלאומית והקמת אתר הסחר בארה"ב הכבידו על החברה במחצית הראשונה של השנה, ובאו לידי ביטוי בירידה של 87% ברווח הנקי שהציגה החברה לתשעת החודשים הראשונים של השנה.