מיליון דולר: נועה קירל עושה את זה שוב
הקמפיין של טרמינל איקס כובש את מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש יוני, וגם: אי אפשר בלי משרד הבריאות, הכל יותר כיף עם תפוצ'יפס, דקל וקנין מזמר בשביל גלידות פלדמן והפקת האופנה של סמסונג. אלה הפרסומות שהדביקו אותנו למסך
בשיתוף YouTube
קמפיין מנצח הוא כזה שיודע לחרוג מעט מהכללים המסורתיים. שילוב המותג בתוכן אותנטי צריך להיעשות בצורה מותאמת וחכמה, ובאופן שקולע בדיוק לפלח השוק הרלוונטי. יש מימד של סיכון בכל פעם שמנסים לצאת קצת מהקופסה - אבל כשהתוצאה מושקעת ונכונה - זה בהחלט משתלם. כזה הוא הקמפיין שכבש את ראש טבלת מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש יוני, עם להיט פופ אמיתי שנדבק לנו לראש כבר מהצפייה הראשונה - "מיליון דולר" של נועה קירל, בחסות טרמינל איקס (Terminal X).
"שמחנו לקבל את תוצאות המדד", אמרה מיכל רביב קדושים, סמנכ"לית השיווק של טרמינל איקס. "שיתוף הפעולה עם נועה והחיבור למסר שכולנו יכולים להיראות ולהרגיש מיליון דולר היה טבעי עבורנו. הנחנו שהקמפיין והקליפ יזכו להצלחה גדולה ואכן הקליפ מייד זינק לראש הטבלה והשאיר את כולם מאחור. לשמחתנו גם במדדי המודעות ראינו קפיצה גדולה. מדובר בסנונית הראשונה בשיתוף הפעולה שלנו עם נועה והפתעות רבות עוד לפנינו".
במקום השני - הקורונה לא הולכת לשום מקום, וכך גם הקמפיינים ההכרחיים של משרד הבריאות. הפעם, חולי קורונה שהחלימו מהנגיף מספרים למצלמה בפתיחות נוגעת ללב מה עובר על האנשים שמאחורי הנתונים והסטטיסטיקות, ומבקשים מכולנו לשמור על הכללים למען הבריאות הציבורית.
אל המקום השלישי במדד החודשי הגיע מותג הנשנושים האהוב תפוצ'יפס, עם קמפיין שחוגג את ההקלות במגבלות - רגע לפני שאנחנו נכנסים לסיבוב השני. תחת הכותרת "סוף סוף אפשר", הקמפיין מחזיר אותנו לחוויות השגרתיות של לפני הקורונה ומדגיש כמה הכל פשוט יותר כיף וטעים כשיש ביד שקית של החטיף - הכל בסרטונים קצרצרים וקולעים במיוחד.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube