אמש (שלישי) אישר בית המשפט המחוזי בלוד למוטי בן משה, בעל השליטה בחברת נעמן, לרכוש את רשת ההלבשה התחתונה שנקלעה לקשיים, בוניטה דה מאס, בעבור כ-2.4 מיליון שקל. בנוסף, תשלם החברה כ-6.9 מיליון שקל בעשרים תשלומים כנגד מלאי החברה, ששוויו המוערך הוא מעל ל-9 מיליון שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לרשת 35 סניפים וכ-100 עובדים - נעמן התחייבה להפעיל לפחות 26 מהסניפים ולהחזיק לכל הפחות 70% מהעובדים למשך שנה. בשנה האחרונה, בן משה מנצל הזדמנויות להרחיב את עסקי הקימעונאות של נעמן, שמתמחה בכלי בית ומפעילה גם את ורדינון, יצרנית ככלי המיטה.
2 צפייה בגלריה
בוניטה דה מאס בקניון הזהב
בוניטה דה מאס בקניון הזהב
בוניטה דה מאס בקניון הזהב
(צילום: אורי דוידוביץ)
הצעתה של נעמן גברה על הצעה כמעט זהה של חברת קדם לנג'רי, אשר נטען בבית המשפט כי חתנו של בעל הרשת לשעבר, צ'רלי זיתוני, מחזיק שליש ממניותיה. נאמני הרשת, עו"ד יצחק יונגר ורו"ח יצחק עידן, המליצו לאשר את הצעתה של קבוצת נאמן והשופטת קיבלה את המלצתם.
במרץ חשף ynet כי רשת ההלבשה התחתונה הגישה לבית המשפט המחוזי בקשת הקפאת הליכים לצורך שיקומה הכלכלי, זאת לאחר שצברה חובות בסך כ-50 מיליון שקל. הבקשה הוגשה על ידי החברות ינית לנג'רי וימית ייבוא ושווק הלבשה תחתונה שהפעילו את הרשת. במסגרת הבקשה ביקשה הרשת, באמצעות עו"ד חובב ביטון, ליישם הליך הבראה והסדר נושים. עובדים ברשת המיוצגים על ידי עו"ד ליזה חדש נתנו הסכמתם בזמנו להגשת הבקשה וסייעו במאמצי השיקום של הרשת.
לפני כחודש, כפי שנחשף בממון וב-ynet, רכשה נעמן גרופ את השליטה ברשת הום סטייל, שהיא היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות ובעלת רשת חנויות לממכר טקסטיל לבית.
מנעמן, אותה מייצג עו"ד אופיר פדר, נמסר כי "רכישת בוניטה דה מאס מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של נעמן גרופ". לפני כשנה הרחיבה נעמן גרופ את פעילותה בתחום כלי המטבח, עת רכשה גם את חברת צוקר, המייבאת ומשווקת כלים וציוד למטבח המוסדי.
2 צפייה בגלריה
עו"ד אופיר פדר
עו"ד אופיר פדר
עו"ד אופיר פדר
(צילום: אופיר הראל)