החברה האם של גוגל רשמה ברבעון הראשון רווח של 6.84 מיליארד דולר או 9.87 דולר למניה, לעומת 6.66 מיליארד דולר או 9.50 דולר למניה ברבעון המקביל. החברה מסכמת את התקופה עם צמיחה של 13% בהכנסות ל-41.16 מיליארד דולר
ההכנסות המתואמות הסתכמו ב-33.7 מיליארד דולר, בהשוואה ל-29.48 מיליארד דולר ברבעון המקביל. צפי האנליסטים עמד על רווח של 10.71 דולר למניה והכנסות מתואמות של 33.32 מיליארד דולר.
ההכנסות מפעילות הענן עמדו על 2.78 מיליארד דולר, בהשוואה ל-1.83 מיליארד דולר ברבעון המקביל – צפי האנליסטים עמד על הכנסות של 2.81 מיליארד דולר מפעילות הענן. ההכנסות מפרסום ההכנסות מפרסום הסתכמו ב-33.76 מיליארד דולר, לעומת 30.59 מיליארד דולר ברבעון המקביל, עלייה של כ-10%; ההכנסות מפרסום ביוטיוב צמחו ב-33.4% ל-4.04 מיליאראד דולר, בהשוואה ל-3.03 מיליארד דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.
"הביצועים היו חזקים במהלך החודשיים הראשונים של הרבעון, אבל אז בחודש מרץ חווינו האטה משמעותית בהכנסות מפרסום", אמרה סמנכ"לית הכספים של אלפבית רות פורת. "אנחנו מחדדים את המיקוד שלנו בהוצאה לפועל יעילה יותר, וממשיכים להשקיע בהזדמנויות ארוכות טווח".