רשת הודיס לא עומדת בעומס ההזמנות? לקוחות מתלוננים על תקלות בהזמנות דרך אתר האינטרנט של החברה ועל חוסר מענה או מענה חלקי וקלוקל בשירות הלקוחות. במקביל, לקוחות טוענים שחויבו פעמיים על אותה הזמנה ואפילו חמש, שש ושמונה פעמים. בהודיס מסרו כי מדובר בתקלת שרת ומדגישים כי לא מדובר בחיוב בפועל אלא בתפיסת מסגרת אשראי.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
צרכנים שקנו באתר הודיס טוענים שהם ממתינים למעלה מחצי שעה בשירות הטלפוני ואין מענה. בנוסף, אין מענה גם במייל ובפייסבוק - המענה חלקי כך נטען. "מבטיחים שנציג יחזור תוך 3 שעות ולא עומדים בהבטחה. מנסה להשיג אותם שבוע", כך כותבת לקוחה לצד עשרות לקוחות מתלוננים נוספים, שכתבו בעמוד הפייסבוק של הרשת, השייכת לקבוצת קסטרו קרולינה למקה.
צרכנים אחרים מתלוננים שהזמינו שלושה פריטים והגיעו שניים, או שהמידות שהגיעו בחבילה שהזמינו לא נכונות, או שהזמינו פריטים ולא נתקבל אישור הזמנה למייל. ייתכן שאלו הן תלונות שבשגרה, אבל כשאין לכאורה מענה מספק בשירות, הן צפות ועולות על פני השטח.
לקוחות רבים טוענים שעבר שבוע וההזמנה לא התקבלה. לפי אתר האינטרנט של החברה, נראה שבהודיס האריכו את זמני המשלוח ל-14 יום במקום שלושה ימים בעבר.
4 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
4 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
4 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
גורם בחברה אמר ל-ynet: "אף מערכת לא עומדת בעומס כשמספר ההזמנות מזנק במאות אחוזים. המשלוחים הוארכו לשבוע. יש שמונה טלפניות, פתאום צריך 30. הכל תחת לחץ. המערכת לא בנויה לקפיצה כל כך גדולה באינטרנט, יחזרו לכולם".
מהודיס נמסר בתגובה: "ביום שבת 14.11 בשל עומס רב של הזמנות באתר, למשך כשעתיים, חלק קטן מההזמנות לא נקלטו במערכת אך עסקתם תפסה מסגרת האשראי. אישור העסקה אינו מהווה חיוב.
"בשיתוף פעולה הדוק עם חברות האשראי אנו פועלים לשחרור המסגרות של הלקוחות. שירות הלקוחות תוגבר משמעותית על מנת לספק מענה איכותי לכל הפניות. אנו מתנצלים על חוסר הנעימות".
מייל אדום המייל האדום