החברות שמגייסות עובדים דווקא עכשיו: צפו בראיונות באולפן ynet
(צילום: שחר גולדשטיין)
מאות אלפי עובדים נמצאים בימים אלה מחוץ לשוק העבודה - חלקם בחל"ת וחלקם פוטרו ומקווים למצוא עבודה חדשה. השינויים התכופים בהגבלות על ענפים מסוימים במשק בצל התפשטות הקורונה גרמו לעלייה מחודשת במספר דורשי העבודה.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אבל בעוד שחברות ועסקים רבים שולחים את עובדיהם הביתה, יש לא מעט מקומות עבודה שמגייסים עובדים, דווקא בתקופה של משבר חריף בכלכלה. בדקנו אילו חברות מגייסות בימים אלה עובדים ובאילו תחומים ואף סיפקנו עבורכם דרך קלה לחיפוש המשרות שבהן אתם עשויים להתעניין.
6 צפייה בגלריה
ריאיון עבודה
ריאיון עבודה
ריאיון עבודה
(צילום: Shutterstock)
חברת הסחר המקוון eBay מחפשת כ-20 עובדים, בהם פיתוח Java לצד שרת וכן לצד לקוח, Machine Learning, בדיקות ומחקר. ברוב המשרות נדרשות חמש שנות ניסיון לפחות, כאשר בחברה בוחנים גם יכולת עבודת צוות ועצמאית, ונכונות ללמוד וללמד. מרכז המחקר והפיתוח של החברה ממוקם בנתניה, אבל החל מחודש מרץ כלל הובדים עברו לעבודה מהבית, וצפויים להמשיך במתכונת זו עד לינואר 2021.
על רקע סגירת מרכזי הקניות במהלך חודשי המשבר, בחברה מציינים כי דווקא בזמן משבר הקורונה הם גייסו עשרות עובדים. הליכי הגיוס מתבצעים בשיחות וידאו. למידע על המשרות ושליחת קו"ח לחצו כאן.
6 צפייה בגלריה
מרכז המחקר והפיתוח בנתניה של ebay
מרכז המחקר והפיתוח בנתניה של ebay
מרכז המחקר והפיתוח של ebay בנתניה
(צילום: רמי זרנגר)
חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה המעסיקה בישראל כ-900 עובדים, מגייסת כ-70 עובדים חדשים. העובדים מועסקים כיום במתכונת של קפסולה, המשלבת עבודה מהבית לצד עבודה מהמשרדים בהרצליה פיתוח ובתל אביב. בין המשרות הפתוחות - מנהלי מוצר, אנליסטים, תחום המוניטיזציה, אדמניסטרציה ועוד.
בחברה מדגישים כי במגוון משרות אין צורך בניסיון רלוונטי וההתאמה נעשית על בסיס כישורים אישיים ופוטנציאל, כאשר לכל התפקידים נעשים מבחני התאמה הבודקים יכולות ספציפיות לתפקיד. הגיוס מתבצע על רקע העלייה במכירות בתחום הגיימינג בתקופת המשבר, לאור העובדה שאנשים רבים נדרשו להשאר בבתים, וגם היום כשרבים נדרשים לבידוד.
בחברה מציינים כי הם ממשיכים בימים אלו לדאוג לעובדים המועסקים מהבית. במסגרת זו אפשרו לעובדים לקחת ציוד משרדי-טכנולוגי וריהוט על מנת לספק סביבת עבודה אולטימטיבית ולקיים שגרת עבודה יעילה ככל האפשר גם מהבית. בחברה אף השיקו בית קפה בסמוך למשרדי החברה שמשמש אותם כמקום מפגש ועבודה. פירוט מלא של המשרות ניתן למצוא באתר החברה.
6 צפייה בגלריה
משרדי פלייטיקה
משרדי פלייטיקה
משרדי פלייטיקה
(צילום: יח"צ)
חברת פיליפס ישראל, שמשתייכת לרויאל פיליפס העולמית הפועלת בתחום טכנולוגיות הבריאות, מגייסת כ-60 עובדים למרכזי הפיתוח והייצור שלה בישראל. בחברה מציינים כי אתר הייצור של החברה בחיפה הוא מפעל חיוני שהמשיך בפעילות לאורך כל המשבר, ואף הגביר את התפוקות במהלכו. כיום החברה מתרכזת בתגבור תפוקות הייצור של פתרונות המסייעים בניטור ובאבחון של נגיף הקורונה, כגון מערכות CT המפותחות ומיוצרות באתר בחיפה ועל כן, יש עלייה בגיוסים בתחומי הייצור והתפעול.
לחברה דרושים עובדים מעולמות התוכנה, בהם Full Stack Developers בעל ארבע שנות ניסיון להשתלבות בקבוצה העוסקת בפיתוח מוצר רפואי בתחום האונקולוגי. בנוסף דרושים לחברה עובדים מעולמות האיכות והרגולציה, בהם מהנדס/ת איכות לליווי תהליכי פיתוח תוכנה עם ניסיון, וכן תפקידי הנדסת מכניקה, אלקטרוניקה, ביורפואה, הנדסת מערכת, הנדסאים לקווי היצור (אינטגרטורים) ומשרות ניהוליות בכירות. עובדי הייצור עובדים באתר של פיליפס בחיפה ועובדי המשרד בפתח תקווה עובדים מהבית. לשליחת קו"ח.
חברת פורספויינט (Forcepoint), העוסקת באבטחת מחשוב ענן, מגייסת 15 עובדים למשרדים החדשים של מרכז הפיתוח שלה בתל אביב. נכון להיום, כלל העובדים מועסקים מהבית. בחברה מציינים כי בתקופת הקורונה הגיוסים רק גדלו בעקבות פיתוח מוצר חדש. בין המשרות הדרושות: מהנדסי תוכנה מנוסים בפיתוח Java ו-NodeJs עם ניסיון מוכח באמזון קלאוד AWS, מהנסדי אוטומצייה ומפתחי ++C. לשליחת קו"ח.
6 צפייה בגלריה
משרדי פורספויינט
משרדי פורספויינט
משרדי פורספויינט
(צילום: יח"צ)
חברת ההייטק לייטריקס מגייסת כ-20 עובדים למטה החברה בירושלים, וכן למרכזי הפיתוח בחיפה ובלונדון. העבודה בחברה מתבצעת כיום מהבית, אך עובדים שרוצים בכך יכולים לעבוד מהמשרד. בין המשרות הדרושות: מפתחי אנדרואיד, מפתחי Web, מפתחי iOS, מנהל פיתוח (hands on) לפלטפורמת הבקאנד, Director of Data & Analytics, מפתחי devops, מפתחי backend ו-build engineer.
בחברה מציינים כי על אף שלרוב העובדים מצטרפים אליה על בסיס שיטת "חבר מביא חבר", היא תשמח לקלוט לשורותיה מפתחים מוכשרים שאיבדו את מקום עבודתם בשל משבר הקורונה. ראיונות העבודה מתבצעים כעת בטלפון ובזום. ניתן להגיש קו"ח באתר החברה.
6 צפייה בגלריה
משרדי לייטריקס
משרדי לייטריקס
משרדי לייטריקס
(צילום: ורד פרקש)
חברת אבטחת הסייבר סיימוטיב טכנולוגיות, העובדת עם יצרני רכב, מגייסת עובדים ל-10 משרות בתחומי פיתוח תוכנה ומחקר סייבר. החברה פועלת במגדלי אלון בתל אביב, אבל בימים אלו העבודה מתנהלת בעיקר מהבית, כשמדי פעם העובדים נדרשים להגיע למשרדים בהתאם להנחיות. הדרישות מהמועמדים משתנות בהתאם למשרה, בדגש על אנשים שמתאימים לאווירת סטארט-אפ עם מומחיות בתחום שלהם ורצון להיות חלק מתחום דינאמי ומשמעותי. ראיונות העבודה מתקיימים בזום. מידע נוסף באתר החברה.
חברת ההיי-טק רד האט, המפתחת פתרונות בתחום תשתיות ענן, מגייסת כ-20 עובדים למרכז הפיתוח שלה ברעננה, שיצטרפו לכ-400 עובדי החברה בישראל. לחברה דרושים מהנדסים ומהנדסות בתחומי פיתוח ואוטומציה בסביבת קוד פתוח. כלל עובדי החברה מועסקים כיום מהבית, והגיוסים מתבצעים באמצעות ראיונות עבודה מרחוק. מידע נוסף באתר החברה.
חברת ההיי-טק אינקרדיבילד (IncrediBuild), הפועלת בתחום האצת תהליכי פיתוח תוכנה ברשת המקומית ובענן, מגייסת שישה עובדים למשרדיה בגבעתיים. כיום מעסיקה החברה כמעט 100 עובדים. בחברה מציינים כי הם מחפשים מפתחים מנוסים ובוגרי מדעי המחשב שבקיאים ב-++c מהשנים האחרונות, ומתעסקים ב-Internals של מערכת ההפעלה האלה ולא רק עבודה על גביהן. יתרון משמעותי למפתחים עם ניסיון בטכנולוגיות ב-Virtualzation ו-Multi-threading. בין המשרות הדרושות - מנהלי צוות בתחום הלקוחות, אנשי תוכן במחלקת השיווק, מנהל או מנהל מכירות ועוד. לשליחת קו"ח.
חברת הטכנולוגיה מטריקס, שמעסיקה מעל 10,000 עובדים, מגייסת בימים אלו עשרות עובדים, בהם ראשי צוותים ותוכניתני Net מובילים ומנוסים ב-angular 6, תוכניתני אינטגרציה בעלי ניסיון, מנהלי ואנשי אבטחת מידע, תוכניתני JAVA FULL STACK ואנשי DevOps. מיקום המשרות בשרון ובמרכז.
חלק מהתפקידים נדרשים לביצוע באופן פרונטלי מהמשרד וחלק במודל עבודה היברידי שמשלב בית ומשרד. לאור המצב הנוכחי מקיימת החברה את ראיונות העבודה בעיקר באמצעות שיחות וידאו ולא באופן פרונטלי. מידע נוסף ושליחת קו"ח באתר החברה.

לא רק היי-טק

חברת נספרסו ישראל מגייסת עובדים למעבדה שלה בפתח תקווה. בין המשרות הדרושות: טכנאי מעבדה בעל תעודת טכנאי מוסמך למוצרים ביתיים/מוצרים לבנים, וניסיון טכני של שנה לפחות בסביבת מעבדת שירות או תיקונים (ניתן גם משירות צבאי); IT Support team manager - עם ניסיון ניהולי של צוות טכני של שנתיים לפחות חובה, ידע והבנה טכנית בתחום ה IT, ואנגלית ברמה גבוהה; מנהל מערך קשרי לקוחות טלפוני עם ניסיון של חמש שנים בניהול מערך או מוקד טלפוני, ניסיון בניהול של מוקד out-sourcing, ניסיון בניהול והובלת צוותים ואנגלית ברמה גבוהה מאוד; אחראי יבוא ושילוח עם ניסיון של שנתיים בחברה יבואנית, ניסיון בעבודה מול מכון התקנים, שליטה מלאה באנגלית ושליטה מלאה באקסל.
מיכל קוגל, סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה, מציינת כי החברה ממשיכה בעשייה השוטפת גם בתקופת הקורונה, הכוללת גיוס עובדים. לדבריה, המצב במשק מורגש, שכן כמות קורות חיים על כל משרה היא גבוהה באופן יחסי. בשל המצב, ההיכרות הראשונה עם כל עובד ועובדת מתקיימים בראיון עבודה מרחוק ובמידה שיש התאמה, מתבצע ראיון פנים אל פנים בהתאם לכללים. בנוסף נמנעים כיום מדינמיקות קבוצתיות.
חברת ייצור המיצים פריניב מגייסת כ-40 עובדים שיתווספו לכ-100 עובדים המועסקים במפעליה בגלבוע וברמת הגולן. בין המשרות הדרושות: עובדי פס ייצור, מפעילי מכונה ומנהלי מחלקות. בחברה מציינים כי לאחר שכלל העובדים יצאו לחל"ת קצר, כולם חזרו לעבודה במפעלים. הגיוס מגיע על רקע התרחבות של החברה, עם רכישת השליטה בחברת קשת מיצים. אפי דיין, סמנכ"ל השיווק של החברה, מסר כי "אנו מגדילים את כמות המשרות וקוראים לעובדים באזור הגלבוע ורמת הגולן להצטרף לעבוד במפעלי החברה". לשליחת קו"ח.
6 צפייה בגלריה
מפעל פריניב
מפעל פריניב
מפעל פריניב
(צילום: ענבר הלפרין)
חברת רב בריח מחפשת 10 עובדים לאתריה באשקלון ובצריפין. בשל המצב, ראיונות העבודה מתקיימים בחדר מיוחד שהוקצה לכך בכניסה לאתרי החברה. בין המשרות הדרושות: מנהלת תיק לקוחות עם ניסיון במתן שירות, הכרת מערכת פריורטי, ורבלית ושירותית; נציגת שירות לקוחות עם ניסיון קודם במוקד שירות לקוחות, יכולת עבודה בצוות, הכרת מערכת פריורטי, שירותיות ויחסי אנוש. לשליחת קו"ח.
תאגיד הממתקים הבינלאומי מרס (MARS) הפועל במשרדים ברעננה, מגייס אנשי מכירות שטח בעלי ניסיון במכירות בתחום מוצרי הצריכה, יכולת עמידה ביעדים, רעב להצליח, תקשורת בין-אישית גבוהה ועדיפות לתואר ראשון. העבודה בחנויות ובסניפים של רשתות השיווק בכל רחבי הארץ.
פורסם לראשונה: 17:12, 04.08.20