אמזון ניפצה את התחזיות. הכנסות החברה לרבעון הראשון של 2021 הגיעו ל-108.52 מיליארד דולר. זאת, לעומת תחזיות האנליסטים שצפו לחברה הכנסות של 104.5 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של 43.8% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.
הרווח הנקי זינק בשיעור דמיוני של 219% ל-8.12 מיליארד דולר. הרווח המדולל למניה עמד על 15.79 לעומת תחזיות האנליסטים לרווח של 9.54 דולר למניה.
מרבית הכנסות החברה, 57.49 מיליארד דולר, הגיעו ממכירות ממוצרים בחנות המקוונת שלה, עלייה של 37.4%. ואולם, היו אלו דווקא ההכנסות משירותים שרשמו את הזינוק הגבוה ביותר, טיפסו ב-51.8% והגיעו ל-51.03 מיליארד דולר.
חטיבת הענן של אמזון, AWS, רשמה הכנסות של 13.5 מיליארד דולר, גידול של 32.1% לעומת הרבעון הראשון של 2020. בחלוקה גיאוגרפית, ההכנסות בצפון אמריקה עלו ב-37.6% ל-64.37 מיליארד דולר, וההכנסות בשאר העולם ב-60.4% ל-30.65 מיליארד דולר.
לשירות הסטרימינג של החברה, אמזון פריים וידיאו, שמציין השנה עשור, יש כבר 175 מיליון מנויים פעילים (חלקם מקבלים את השירות ללא תשלום נוסף כחלק ממנוי אמזון פריים), לעומת כ-208 מיליון מנויים בנטפליקס. לדברי המייסד והמנכ"ל היוצא ג'ף בזוס, בשנה האחרונה היקף השימוש בשירות זינק ב-70% מבחינת מספר שעות הווידיאו שהוזרם.