הבוקר (א') יצאה משלחת היי-טק ישראלית ראשונה לאמירויות בהובלת קרן JVP בראשות היזם אראל מרגלית לטובת בניית שיתופי פעולה בין ההיי-טק הישראלי להיי-טק האמירתי, שתכלול מפגשים עם שרים בכירים ונציגי ממשל, ויצירת קשרים עם משקיעים. המשלחת תשהה בדובאי ובאבו דאבי ארבעה ימים.
1 צפייה בגלריה
המשלחת לאמירויות
המשלחת לאמירויות
המשלחת לאמירויות
(צילום: אלעד גוטמן)
"ההיי-טק הוא הקטר שמוביל את כלכלת ישראל ולכן יש לנו תפקיד מרכזי בהובלת היחסים ושיתוף הפעולה עם האמירויות, בדגש על שותפות", אומר מייסד ויו"ר JVP ו-Margalit Startup City אראל מרגלית, "אני גאה לעמוד בראש משלחת ההיי-טק הישראלית הראשונה לאמירויות. חברות שלנו נמצאות בקשר עסקי עם האמירויות כבר מספר שנים, ועכשיו נוצרה הזדמנות להרחיב את היריעה, להעמיק את הקשרים משמעותית ולאפשר לעוד ועוד חברות ויזמים ישראלים להיות חלק מהקשר וההצלחה.
זו לא רק הזדמנות עסקית, אלא הזדמנות מדינית לדף חדש בין קהילת ההיטק הישראלית למזרח התיכון כולו. איתנו המנכ"לים של החברות העולות בהיי-טק הישראלי מכל תחום ואני בטוח שניצור כאן שותפויות אמיתיות שיתרמו לבניית חברות ישראליות מוצלחות שידחפו את הכלכלה הישראלית קדימה, דווקא בתקופה הזו, וייצרו עוד ועוד מקומות עבודה חדשים".
המשלחת הוזמנה לאמירויות על ידי ה-DIFC (Dubai International Financial Centre), המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי, הגוף המנהל את אזור הסחר החופשי בלב הפיננסי של דובאי שהיא אחת המרכזים הפיננסים העולמיים. חברי המשלחת יערכו סיור מקיף של המרכז הפיננסי כדי להכיר את האפשרויות העסקיות.
חברי המשלחת מגיעים מתחומים מגוונים כמו סייבר, פינטק, אינשורטק ופודטק. בין החברות: ארניקס, קונטרול אפ, מורפיסק, סיקרט דאבל אוקטיפוס, אינובופרו, ואגרינט.
חברי המשלחת: איש העסקים ובכיר המוסד לשעבר דוד מידן, אודי זיו מנכ"ל ארניקס, זיו פרנק מנכ"ל קופיילוט, אלעד בן מאיר מנכ"ל סקדפנס, דרור ליוור מייסד קורונט, אסף גנות מנכ"ל קונטרול אפ, עמרי קול מנכ"ל פירמיד אנליטיקס, גל רימון מנכ"ל סנטריקל, רונן יהושוע מנכ"ל מורפיסק, רז רפאלי מנכ"ל סיקרט דאבל אוקטפוס, מארק גזית מנכ"ל טטראיי, ירון רבקאי מנכ"ל טרידיון, טלי נחושתן מנכ"לית אינובופרו, יהונתן בן המוזג מנכ"ל אגרינט, שותפי JVP יואב צרויה, פיונה דרמון, גדי פורת, מיכל דריימן, ורינת רמלר, הסמנכ"לים הבכירים שמרית קניג, גיא פרוס, פנינה בן עמי ומנהל התקשורת עמרי שינפלד.