המותג NARS (נארס) מגיע לישראל בסוף יוני: הוא יימכר אונליין באתר אינטרנט ייעודי ובמקביל, החנות הראשונה של המותג תיפתח בקניון רמת אביב. החנות השנייה תיפתח בגרנד קניון בחיפה וחנות נוספת תיפתח השנה במיקום נוסף במרכז הארץ. היבואנית, לילית קוסמטיקה, הודיעה שתפתח בארץ 14 חנויות של המותג בחמש שנים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מדובר באחד המותגים הפופולריים ברשת ספורה שגם נחשב לאחד המותגים האהובים על ישראליות. כיום, ישראלים קונים מוצרי NARS באתרי אינטרנט בינלאומיים, בין היתר, באתר הבריטי קאלט ביוטי או בנסיעות לחו"ל.
1 צפייה בגלריה
נארס NARS
נארס NARS
מותג האיפור נארס (NARS)
(צילום: shutterstock)
היבואנית הודיעה שחנות הבוטיק הראשונה בקניון עופר רמת אביב תהיה החנות הגדולה ביותר של המותג באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ותשתרע על כ-92 מ"ר. במקום יוצבו ארבע עמדות איפור ועמדת התנסות וירטואלית. החנות תציע שירות איפור אישי וייעוץ של מאפרים מקצועיים. כלומר, מדובר במודל שמזכיר מותגים כמו מאק ובובי בראון ולא במכירה ברשתות פארם.
NARS הוא מותג צרפתי שנמצא כיום בבעלות התאגיד היפני שיסיידו. את NARS הגה המאפר והצלם פרנסיס נארס, בוגר קריטה בצרפת ותושב ניו יורק בהווה. בין המוצרים הנמכרים ביותר של המותג אפשר למצוא פאלטות, סמקים, פריימרים, קונסילרים שנחשבים ללהיט והמייק-אפ של החברה sheer glow.
"המחירים בארץ יהיו דומים למחירי אירופה (שלרוב גבוהים ממירי ארה"ב - מ.ק) כשפריטים מסוימים יעלו בארץ עד 10% יותר", אמר ל-ynet אורי בילט מנכ"ל ובעלים של חברת לילית, שלאחרונה החלה למכור בישראל גם את מותג האיפור אנסטסיה בוורלי הילס - עוד אחד ממותגי האיפור הטרנדיים שלא נמכרו עד כה בישראל.
בשנים האחרונות יש גל של מותגי קוסמטיקה ואיפור שמגיעים לארץ כולל מותגי אינדי, אבל יש עוד הרבה מאוד מותגים שישראליות נאלצות לקנות בחו"ל או באתרים זרים כמו מורפי, בנפיט, טארט, קיילי ג'נר, KKW ופנטי ביוטי. בנוסף, גם כשהמותגים האלה מגיעים לארץ, הם לעיתים קרובות נמכרים פה ביוקר. במקביל, יש גם מותגים שכשלו בארץ. בין המותגים שעזבו את ישראל בשנים האחרונות: רימל, מקס פקטור, בורז'ואה, דה באלם ופריטי.