ברגע האחרון, ג'יי.סי. פני ניצלת מפשיטת רגל: ענקיות המרכזים המסחריים סיימון פרופרטי (Simon Property Group) וברוקפילד פרופרטי (Brookfield Property) יקבלו בעלות על רוב אתרי הרשת תמורת 800 מיליון דולר.

סכום ההשקעה מחולק לשניים - סיימון וברוקפילד יזרימו 300 מיליון דולר במזומן לקופת החברה וייקחו על עצמן חוב של 500 מיליון דולר. לפי תנאי העסקה שהובאה לאישור בית המשפט, וולס פארגו יעניק לרשת בתי הכל-בו תחת הבעלות החדשה אשראי של 2 מיליארד דולר.
1 צפייה בגלריה
ג'יי.סי פני
ג'יי.סי פני
ג'יי.סי פני
(צילום: שאטרסטוק)
במקביל, הנושים של ג'יי.סי פני יקבלו לידיהם חלק מהסניפים וחלק ממרכזי ההפצה תמורת ויתור על חלק מסכום החוב העומד על 5 מיליארד דולר. אם אכן ההסכמות יאושרו בבית המשפט, 650 סניפים של ג'יי.סי פני ימשיכו לפעול וחשוב לא פחות, יינצלו כ-70 אלף משרות.
ג'י.סי. פני, רשת בתי הכל בו שהוקמה לפני 118 שנה, הגישה לביהמ"ש באמצע חודש מאי בקשה להגנת צ'פטר 11 (מקבילה להקפאת הליכים) - והייתה אחת הקמעונאיות הגדולות ביותר שעשו זאת מאז תחילת המגיפה והסגר בארה"ב. 
כחלק מבקשת ההגנה מפנים נושים הודיעה ג'יי.סי. פני כי תצא להליך הבראה שיכלול סגירת שליש מ-846 הסניפים שלה במהלך השנתיים הבאות – מהלך שיותיר אותה עם 600 חנויות. עתה נראה שהמספר יעמוד כאמור על 650. 
מאז תחילת השנה הגישו יותר בארה"ב מ-40 קמעונאיות בקשה להגנת צ'פטר 11 במסגרת הליך פשיטת רגיל - כ-25 מהן מאז התפרצות המגיפה. רשתות בתי הכל בו נאבקו על הישרדותן עוד לפני פרוץ משבר הקורונה והוא היה למעשה הקש ששבר את גב הגמל.